Nieuwsbrief:

HONDA  CB 600 F HORNET ABS - 2009

Garantie: Nee
24046 Km
GRIJS METALLIC
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2

Honda CB 600 F Hornet ABS


- Kenteken: 16-MD-PT
- Merk: Honda
- Model: Tour
- Tellerstand: 24046 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2009
- Transmissie: Geschakeld
- Kleur: grijs Metallic
- Motorinhoud: 599 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: PC41E
- Vermogen: 75 kW / 102pk
- Ledig gewicht: 191 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2

Inruil Mogelijk

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Originele onderdelen aanwezig
- Sportuitlaat (met e-keur)
- Uitneembare DB killer

Veiligheid

- ABS
- Led achterlicht


Nette Hornet met ABS
staat op zo goed als nieuwe banden
Akrapovic GP uitlaat (met uitneembare DB Killer)
originele uitlaat aanwezig!

Afleverpakketten



BNM Motoren Dordrecht
Weeskinderendijk 5
3314 CM Dordrecht
078-6309111
motor@bnm-motoren.nl

www.bnm-motoren.nl
  • Wij bieden een Gratis All-Risk Verzekering van 10 Dagen!!

Opties en Accessoires:
ABS, Anti Blokkeer Systeem, Led achterlicht, Originele onderdelen aanwezig, Sportuitlaat (met e-keur), Uitneembare DB killer




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
BNM Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion