Nieuwsbrief:

HONDA  CB 1000 R - 2019

30364 Km
Zwart
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
honda - cb-1000-r
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Wat een stoere naked bike is deze Honda CB1000R in de Plus uitvoering! Werkelijk een plaatje om te zien en een genot om op te rijden. 

Deze CB 1000R+ uit 2019 is perfect onderhouden en heeft een kilometerstand van slechts 30.000km. De laatste onderhoudsbeurt is net uitgevoerd en alle boekjes en twee sleutels zitten erbij. 

Aan gave opties zeker geen gebrek bij deze CB1000R+ Plus! Naast alle opties van de gewone CB1000R is de R+ versie nog aangevuld met een quickshifter, verwarmde handvaten en flink wat aluminium panelen en accenten voor een nog stoerder uiterlijk.
Tel daar nog eens het fantastische geluid van de SC Project S1 uitlaat bij op en je hebt een beest van een motor! 

Prijs inclusief SC Project uitlaat €10.350

Nieuwsgierig geworden? Neem contact met ons op en plan gerust een proefrit.

Omschrijving
Optische staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Kenteken: 22-MV-GL
Datum eerste toelating: 21-3-2019
Kilometerstand: 30364km
Aantal sleutels: 2
Boekjes aanwezig: ja

Opties:
- ABS  
- Traction Control
- Quickshifter up/down (blipper)
- SC Project uitlaat (meerprijs)
- Handvatverwarming
- Duo-zit cover
- Radiatorbescherming
- Highsider barend spiegels
- Protech korte kentekenplaathouder
- V-Trec verstelbare rem- en koppelinghendels

  • Kijken en rijden?
    Leuk, je bent welkom! Wij zijn op afspraak open. Overdag, avond of weekend? Geen probleem. Neem contact op via Marktplaats, onze website of telefonisch via 06-53627150 (tel) of 06-15206738 (Whatsapp). 

    Inruil
    In veel gevallen is inruil mogelijk. Mail of app ons wat foto’s, een duidelijke omschrijving en een richtprijs. Dan bekijken we samen de mogelijkheden.

    Garantie
    Mototoko is aangesloten bij MotorGarantie. Hierdoor is het mogelijk om 3, 6 of 12 maanden garantie af te sluiten. Bekijk onze website voor meer informatie.

    Financiering
    Kom je net wat budget te kort voor je droommotor? Neem gerust contact op, dan informeren wij je graag over de mogelijkheden. 

    MotoToko: We buy motors, we sell passion.
    > Mototoko zoekt voor jou de gaafste motoren van alle merken.
    > Je betaalt bij ons géén extra kosten om de motor rijklaar te maken.
    > Inruil is mogelijk.
    > Financiering is mogelijk.
    > Garantie is mogelijk.
    > Haal-en brengservice is mogelijk (vraag naar de voorwaarden).

    Volg ons
    Facebook: facebook.com/www.mototoko.nl
    Instagram: @mototoko.nl

    Wij proberen je zo goed en duidelijk mogelijk te informeren in onze advertenties. Er kunnen geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van motor gegevens, accessoires, opties en druk -en zetfouten. 
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mototoko
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion