Wat wil je.... doorgaan in het doordeweekse keurslijf en ook als je vrij bent er op uit met je leasebak? Of zoek je meer? Zoek je buitenlucht, zoek je 360 graden zicht en licht. Zoek je opwinding en wil je de kracht van een machine onder je? Zoek je controle en beheersing over die kracht. Zoek je kameraadschap en saamhorigheid met andere gepassioneerde motorrijders? Dat is het gevoel. Dat is Passie. Precies waarom wij het doen. Vrijheid. Spanning en een beetje sensatie, in plaats van de gezapige rust in de airco van je auto.
Wij zijn Richard en Nik, beide gepassioneerd motorrijders en bevlogen om jou aan je perfecte motor te helpen. Wij zoeken voor jou de mooiste motoren (je weet wel, van die motoren die we zelf ook graag zouden willen rijden) en regelen alles zodat jij zorgeloos een prachtmotor kunt rijden.
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1921 - De eerste BigTwins, een V-Twin met 1200cc, wordt op de markt gebracht. In de JD en FD modellen is een grote keuze aan accessoires verkrijgbaar zoals verlichte tellers, passagierszadel en een claxon. Het Model W is nooit goed in de Verenigde Staten verkocht en de verwachte toename in motortrijders die zouden gaan rijden op Sport Twins bleek niet uit te komen.
In 1921, twee jaar na de introductie van de model W, begon Indian met het aanbieden van hun Scout, die vergelijkbaar in grootte was, maar sneller en veel populairder. Het model W zou meer kosten dan een tweedehands Ford T model en ongeveer negen tiende van de kosten van de Harley-Davidson een liter V-Twin motor, waardoor het aantrekkelijk noch als basis het vervoer, noch als een sportieve auto. Hoewel het model W goed verkocht in Europa beëindigde Harley-Davidson in 1923 de productie om zich meer te richten op hun eencilinder modellen.