Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  STREET BOB FXDB - 2011

Garantie: Ja
42250 Km
Zwart
harley-davidson - street-bob-fxdb
harley-davidson - street-bob-fxdb
harley-davidson - street-bob-fxdb
harley-davidson - street-bob-fxdb
harley-davidson - street-bob-fxdb
harley-davidson - street-bob-fxdb
harley-davidson - street-bob-fxdb
harley-davidson - street-bob-fxdb
harley-davidson - street-bob-fxdb
harley-davidson - street-bob-fxdb
harley-davidson - street-bob-fxdb
harley-davidson - street-bob-fxdb
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
  •  5HD Europees geleverd.
  • Voor meer informatie even bellen naar:
    Van Vuuren Motoren 0184-642245 / 06-23594229
    Gijbelandsedijk 76 
    2974VE  Brandwijk


    Dins t/m Vrij open van 9-12 en van 13-17 uur
    Zaterdag geopend van 9-16 uur
     

  • Met garantie en afleveringsbeurt + 350,-

  • Onze prijzen zijn gebaseerd op geen inruil!
    Inruil wel mogelijk.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Vuuren Motoren
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2024 Motoroccasion