Nieuwsbrief:

Van Vuuren Motoren

Alleen Top Occasions. Wij zijn een onafhankelijk bedrijf dat zich hoofdzakelijk richt op de In- en Verkoop van Motoren. Wij zijn voortdurend op zoek naar mooie motoren die we tegen scherpe prijzen kunnen aanbieden! Uiteraard kunt U ook bij ons terecht voor onderhoud en reparatie van Uw motorfiets.
Alle motoren van Van Vuuren Motoren
30 motoren gevonden
HARLEY-DAVIDSON LOW RIDER
HARLEY-DAVIDSON LOW RIDER
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2016, 19092 Km
HARLEY-DAVIDSON V-ROD MUSCLE VRSCF
HARLEY-DAVIDSON V-ROD MUSCLE VRSCF
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2010, 70069 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE SPECIAL FLTRXS
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE SPECIAL FLTRXS
€ 17.650,- p/mnd klik hier
2017, 67250 Km
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE CLASSIC FLHTC
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE CLASSIC FLHTC
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2010, 33600 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE ULTRA FLTRU
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE ULTRA FLTRU
€ 14.450,- p/mnd klik hier
2011, 61000 Km
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE ULTRA CLASSIC FLHTCU
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE ULTRA CLASSIC FLHTCU
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2010, 27000 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOB FXDF
HARLEY-DAVIDSON FAT BOB FXDF
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2014, 57500 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
€ 16.250,- p/mnd klik hier
2013, 36670 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET BOB FXDB
HARLEY-DAVIDSON STREET BOB FXDB
€ 12.450,- p/mnd klik hier
2011, 42250 Km
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTC
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTC
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2009, 52800 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOB 114 FXFBS
HARLEY-DAVIDSON FAT BOB 114 FXFBS
€ 20.950,- p/mnd klik hier
2020, 10800 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET BOB FXDB
HARLEY-DAVIDSON STREET BOB FXDB
€ 14.650,- p/mnd klik hier
2016, 25739 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET BOB FXDB
HARLEY-DAVIDSON STREET BOB FXDB
€ 13.450,- p/mnd klik hier
2014, 47949 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOB FXDF
HARLEY-DAVIDSON FAT BOB FXDF
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2012, 25376 Km
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC 107 FLHCS
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC 107 FLHCS
€ 16.950,- p/mnd klik hier
2018, 35500 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2010, 46200 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2001, 70000 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2008, 57310 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING FLHR
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING FLHR
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2014, 57600 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2011, 44640 Km
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2024 Motoroccasion