Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  NIGHT TRAIN FXSTBI - 2005

Garantie: Ja
12000 Km
Zwart
harley-davidson - night-train-fxstbi
harley-davidson - night-train-fxstbi
harley-davidson - night-train-fxstbi
harley-davidson - night-train-fxstbi
harley-davidson - night-train-fxstbi
harley-davidson - night-train-fxstbi
harley-davidson - night-train-fxstbi
harley-davidson - night-train-fxstbi
harley-davidson - night-train-fxstbi
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Mooie stoere Harley-Davidson Nighttrain 1450 twin cam. 
Org. Nederlands geleverde motor, 5HD. 
Motor is licht verbouwd met een paar mooie details o.a. breder achterwiel, mono seat, dikker voorwiel enz.. 
Deze softail laat zich erg makkelijk sturen! 
 


  • We ruilen graag uw motor in!
    Benieuwd naar de waarde van uw motor? stuur een kort mailtje of whattsapp bericht met foto's + info en we reageren zeer snel en vrijblijvend met een voorstel. 

    Ziet u graag betere kwaliteit foto's van de aangeboden motoren klik dan door naar onze eigen website!

    *Gratis 10 dagen all-risk verzekering 
    *Geen afl kosten!
    *Gratis opnaam zetten bij aanschaf motor

    *Leveren aan huis door heel Nederland mogelijk 
    *Financiering voor zakelijk of prive mogelijk

    *Reserveren van een motor is alleen mogelijk door middel van een aanbetaling 
     

    Thalen Motortrading

    Einsteinstraat 1a
    7701 SB Dedemsvaart
    Tel: 0523-208396
    Whattsapp: 0523-208396
    Mail: info@thalenmotoren.nl
    website: www.thalenmotoren.nl
     

    Openingstijden:

    Maandag op afspraak (telefonisch bereikbaar)
    Dinsdag  t/m  Vrijdag van 9:00 tot 18:00
    Zaterdag van 9:00 tot 16:00
     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Thalen Motor Trading
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieën te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2024 Motoroccasion