Nieuwsbrief:

Motor vergelijken

Categorie:
Merk:
Type:
Bouwjaar:
Voeg toe

Advertentie

MERK
TYPE
MOTOR
BORING X SLAG
CILINDERINHOUD
COMPRESSIEVERHOUDING
KLEPPEN
BRANDSTOFTOEVOER
ONTSTEKING
VERMOGEN
MAXIMAALKOPPEL
KOPPELING
VERSNELLINGSBAK
STARTER
TANKINHOUD
TOPSNELHEID
ABS
WIELBASIS
AFMETINGEN (l x b x h)
ZITHOOGTE
DROOGGEWICHT
NIEUWPRIJS
Motor vergelijken
Vergelijk 0 motoren
Vergelijk hier maximaal 4 motoren die voor jou interessant zijn. De motoren die je hier plaatst worden onthouden.
Wordt de vergelijker meer dan 30 dagen niet bezocht dan worden de motoren uit de lijst verwijderd.
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2024 Motoroccasion