Nieuwsbrief:

DUCATI  PANIGALE V4 S - 2018

Garantie: Ja
11166 Km
ONBEKEND
ducati - panigale-v4-s
ducati - panigale-v4-s
ducati - panigale-v4-s
ducati - panigale-v4-s
ducati - panigale-v4-s
ducati - panigale-v4-s
ducati - panigale-v4-s
ducati - panigale-v4-s
ducati - panigale-v4-s
ducati - panigale-v4-s
ducati - panigale-v4-s
ducati - panigale-v4-s
ducati - panigale-v4-s
ducati - panigale-v4-s
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 1983
Koppel: 124 Nm
Tankinhoud: 16 liter
Bekleding: Stof
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
CO?-uitstoot: 165 g/km
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Motor: 4-takt

In super nette staat verkerende Ducati Panigale V4S. Volledig dealer onderhouden en afkomstig van een liefhebber.
Deze S variant is standaard zeer compleet uitgerust met onder andere Öhlins vering, Ducati Quichshifter, Rij Modi en Monozit. Er zijn ook een aantal mooie accessoires gemonteerd, waaronder het Akrapovic systeem, Mono seat, hoge kuipruit, Evotech korte kentekenplaathouder.

Originele uitlaat, boekjes en tweede sleutel zijn aanwezig, daarnaast heeft deze Superbike slechts 11.166 km gereden en staat hij klaar voor de volgende liefhebber!

Voor meer informatie omtrent eventuele inruil, financieringsmogelijkheden of het maken voor een afspraak voor een proefrit kunt u het beste contact opnemen met Henk-Jan Wolff of Dylan Kroese.

Star Twin Motors: Het Italiaanse motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek onze website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, LED achterlichten, LED dagrijverlichting, LED koplampen, windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Star Twin Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1999 - De naam "Urban Mobility Vehicle" dekte de lading van de overdekte scooter BMW C1 volledig. Het voertuig mocht in vrijwel heel Europa zonder helm bestuurd worden en was bedoeld voor automobilisten die de dagelijkse files en het drukke stadsverkeer wilden omzeilen. Er kwamen twee types: de 125 cc en de 200 cc, waarvan ook nog verschillende uitvoeringen bestonden. Wie zijn BMW C1 helemaal wilde aankleden had zelfs een Discman en een GSMhouder aan boord. Desondanks werd het geen succes en de serie verdween in 2003.
© 2000 - 2024 Motoroccasion