Nieuwsbrief:

DUCATI  MULTISTRADA V2 S - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
.
ducati - multistrada-v2-s
ducati - multistrada-v2-s
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen
Nieuw: Ja
Koppel: 96 Nm
Tankinhoud: 20 liter
Bekleding: Stof
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
CO?-uitstoot: 129 g/km
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Motor: 4-takt

De nieuwe Multistrada V2S!

De Ducati Multistrada familie zet haar evolutie voort met de presentatie van de nieuwe Multistrada V2: De ideale motorfiets om ten volle te genieten van elke route, veelzijdig in het dagelijks gebruik en in de stad, altijd met de sportiviteit en onmiskenbare stijl die elke Ducati karakteriseren.

De nieuwe tweecilinder van de familie van Ducati dual bikes is een 360° motorfiets, steeds intuïtiever, comfortabeler, leuker en toegankelijker, mede dankzij de introductie van de 35-kW versie voor A2 rijbewijshouders. Multistrada V2 is een technologisch geavanceerde motorfiets, met een verfijnd rijwielgedeelte en een zeer compleet elektronisch pakket, zonder het motorblok te vergeten, de laatste evolutie van de 937 cc Testastretta 11° unit, en vertegenwoordigt de perfecte toegang tot het Ducati tourer universum.

Voor vragen omtrent inruil en of leveringen vraag ons voor meer informatie.

Star Twin Motors: Het Italiaanse motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek onze website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, hill hold functie, LED achterlichten, windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Star Twin Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Earles vering" betekent: Variant op de schommelarmvork, waarbij lange schommelarmen worden gebruikt die het scharnierpunt achter het voorwiel leggen. Komt ondermeer voor bij modellen van BMW en Douglas uit de jaren vijftig en zestig. Dit ontwerp voorvork heeft dezelfde voordelen als een conventionele schommelarmvork met korte schommelarmen en parallel-hulpvork. Immers, het onafgeveerde gewicht is ook hier gering. Een extra voordeel van de Earles-vork is dat bij sterk remmen de motorfiets nauwelijks de neiging vertoont voorover te duiken. De Earles-voorvork werd door motorconstructeurs in de jaren zestig vervangen door de telescopische voorvork. Op beperkte schaal wordt de Earles-vork nog toegepast op zijspanmotorfietsen
© 2000 - 2024 Motoroccasion