Nieuwsbrief:

DUCATI  MULTISTRADA 950 S - 2020

Bouwjaar:
2020
Kleur:
NARDO GREY / ZWART
Vermogen:
Teller:
19.687 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
ducati - multistrada-950-s
ducati - multistrada-950-s
ducati - multistrada-950-s
ducati - multistrada-950-s
ducati - multistrada-950-s
ducati - multistrada-950-s
ducati - multistrada-950-s
ducati - multistrada-950-s
ducati - multistrada-950-s
ducati - multistrada-950-s
ducati - multistrada-950-s
ducati - multistrada-950-s
ducati - multistrada-950-s
ducati - multistrada-950-s
ducati - multistrada-950-s
ducati - multistrada-950-s
ducati - multistrada-950-s
ducati - multistrada-950-s
ducati - multistrada-950-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Bijzonder mooie en complete Ducati 950S Multistrada in werkelijke nieuwstaat std bomvol extra's o.a.:

* Handvatverwarming
* Middenbok / standaard
* ABS
* DTC Dynamic Traction Control
* LED richting aanwijzer
* Handkappen
* Gear indicator ( versnelling aanduiding )
* Keyless ride
* SW Motech valbeugel
* SW Motech tanktas bevestiging ring
* Super mooie min verstralers
* Verlaagde buddyzit , originele erbij
* Smoke kuip ruit
* Cruise control
* Quick shift
* Alle boekjes incl. onderhoud erbij
* Wordt geleverd incl. 6 mnd garantie
* Net grote beurt gehad incl. riemen vervangen ( rekening ter inzage )
  • Motorcenter Venlo en Motorcorner.nl  zijn met meer dan 50 jaar ervaring in de motoren branche  uw motorplezier leverancier hierdoor leveren wij alleen maar top kwaliteit  motoren. Komt het zien met eigen ogen en u zult versteld staan.
                           
                 Bel  : 06-51305405 of mail verkoop@motorcentervenlo.nl
                                                 Bezoekadres:
                                                 Rudolf Dieselweg 28 A
                                                 5928 RA Venlo / Blerick



    Ziet u de motor van u dromen, voor evt. bezichtiging en of aankoop graag mailen verkoop@motorcentervenlo.nl , bellen of appen mag ook met GSM  06-51305405 
    We zullen indien we niet direct kunnen antwoorden z.s.m. contact met u opnemen om een persoonlijke afspraak met u in te plannen.

    Onze gebruikte motoren leveren wij allen met een 10 daagse gratis All risk verzekering van Combi motors.

    Bezorgen aan huis behoort tot onze mogelijkheden tegen meerprijs van slechts € 149,-

    Op onze website www.motorcentervenlo.nl vindt u vele z.g.a. nieuwe  en  gebruikte motoren in diverse prijsklassen van verschillende merken. 

    Via onze webshop www.motorcorner.nl  zorgen we dat onze producten in een paar klikken binnen handbereik zijn voor onze klanten. In onze online shop kun je de producten vinden voor onderhoud, ombouw en styling van je motor.

    P.s. Kijk ook eens op www.fietscorner.nl onze webwinkel voor uw fiets en fietsproducten.

     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorcenter Venlo
Rudolf Dieselweg 28a
Venlo-Blerick
Plan de route
06-51305405
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion