Nieuwsbrief:

DUCATI  M 695 - 2007

45448 Km
Zwart
ducati - m-695
ducati - m-695
ducati - m-695
ducati - m-695
ducati - m-695
ducati - m-695
ducati - m-695
ducati - m-695
ducati - m-695
ducati - m-695
ducati - m-695
ducati - m-695
ducati - m-695
ducati - m-695
ducati - m-695
ducati - m-695
ducati - m-695
ducati - m-695
ducati - m-695
ducati - m-695
ducati - m-695
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Gave Monster 695.

Deze Monster staat op 35 kw op kenteken!
(kan geleverd worden op vol vermogen of op 35kw)

Ook geschikt dus voor het A2 rijbewijs.
Maar ook een geweldige motor voor bestuurders met het zware rijbewijs!


Voorzien van mooie MIVV sportdempers met E-keur en uitneembare decibel killers.
Heerlijk geluid!

Diverse leuke extra's!
Korte kentekenplaat houder.
Seatcover.
Topkuipje.
Bar end mirrors. (met veel zicht naar achter)


  • # onze vraagprijs is geheel rijklaar incl garantie.
    # inruilen is mogelijk.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "PK" betekent: Paarde kracht. F.W H .Emons schrijft in 1907 in zijn boek De Motorfiets, dat het hanteren van de waarde paarde kracht is ontleend aan de wereld van bierbrouwers. James Watt, de uitvinder van de stoommachine zou zijn eerste stoommachine bijeen bierbrouwer hebben geïnstalleerd. Voordat hij daartoe overging wilde hij van de bierbrouwer weten hoeveel paarden voor een bepaalde arbeid binnen een zeker tijdsbestek nodig waren,teneinde de benodigde capaciteit van de stoommachine te berekenen. Het verhaal vermeldt dat één paard na acht uur continu aan de pomp te hebben gewerkt twee miljoen kilo water had opgepompt. Dat betekende dat 75 kilo water in één seconde één meter omhoog was gevoerd. Op basis van deze berekening van James Watt zouden wij aan onze wetenschappelijke PK zijn gekomen. Wereldwijd ontstond een drietal methoden om het aantal PKs dat een motorblok ontwikkelt te meten. Hierbij ligt het verschil niet in de toegepaste meetmethode, maar in de uitrustingstoestand van de motor. Bij DIN- PK (Deutsche Industrie Normen) blijven de op het motorblok gemonteerde appendages als dynamo, uitlaatsysteem en luchtfilter aanwezig. Bij SAE -PK (Society of Automotive Engineers, een Amerikaanse norm) worden al deze zaken verwijderd. Vandaar dat een SAE-PK-meting 10% hoger zal zijn dan een DIN-meting. Tenslotte bestaat de CUNA -PK (Commissione Unificazione Normalizzazione Autoveicoli), een Italiaanse norm, waarbij de PK-meting wordt voltrokken na verwijdering van luchtfilter en uitlaatdemper, maar met dynamo. Gemiddeld bevinden de cuna meetresultaten zich tussen SAE -PK en DIN -PK . In Nederland wordt met DIN -PK gewerkt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion