Nieuwsbrief:

DUCATI  HYPERMOTARD 698 MONO RVE - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
DUCATI RED
ducati - hypermotard-698-mono-rve
ducati - hypermotard-698-mono-rve
ducati - hypermotard-698-mono-rve
ducati - hypermotard-698-mono-rve
ducati - hypermotard-698-mono-rve
ducati - hypermotard-698-mono-rve
ducati - hypermotard-698-mono-rve
ducati - hypermotard-698-mono-rve
ducati - hypermotard-698-mono-rve
ducati - hypermotard-698-mono-rve
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Tankinhoud: 12 liter
Bekleding: Stof
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.

Nieuwe Ducati Hypermotard Mono 698 RVE voorzien van SMF carbon pack.
Dit zesdelig accessoire pack is speciaal voor de Hyper Mono ontwikkeld en geproduceerd door de "Super Mo(tard) Fools".  

Deze dikke één pitter is in zowel 35 KW variant als vol vermogen leverbaar.
De basis RVE uitvoering is leverbaar vanaf € 15.990,- volledig rijklaar. 

Informeer gerust naar het uitgebreide accessoire aanbod voor de Hypemotard mono.
van decal kits tot korte kentekenplaathouders tot complete uitlaatsystemen 

Dit betreft een BTW motorfiets, ondernemers hebben de mogelijkheid om de BTW te verrekenen.

Voor meer informatie omtrent eventuele inruil, financieringsmogelijkheden of het maken voor een afspraak voor een proefrit kunt u het beste contact opnemen met Henk-Jan Wolff of Dylan Kroese.

Star Twin Motors: Het kloppend motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek de website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Star Twin Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion