Nieuwsbrief:

DUCATI  1098 S - 2009

Garantie: Ja
42299 Km
ROOD
ducati - 1098-s
ducati - 1098-s
ducati - 1098-s
ducati - 1098-s
ducati - 1098-s
ducati - 1098-s
ducati - 1098-s
ducati - 1098-s
ducati - 1098-s
ducati - 1098-s
ducati - 1098-s
ducati - 1098-s
ducati - 1098-s
ducati - 1098-s
ducati - 1098-s
ducati - 1098-s
ducati - 1098-s
ducati - 1098-s
ducati - 1098-s
ducati - 1098-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Uitzonderlijk nette Ducati 1098 S,
momenteel de privé motor van Jarno.

Vanwege een carbon-titanium linker
onderbeen is het schakelen naar rechts
gebracht. Alles is geschroefd dus
wordt eenvoudig in volledig originele
staat teruggebouwd.

Er zitten diverse carbon delen extra
op. De originele onderdelen zijn er
bij. Het carbon deel over de achter-
brug is puur esthetisch. Er zit geen
schade achter. Duo seat is erbij.
Motor kan volledig origineel worden
gemaakt.

De 1098 S is volledig Öhlins
afgeveerd. De Termignoni uitlaten
maken de begeerte compleet.

Deze waanzinnige machine is maniakaal
onderhouden. Check de factuur in de
foto's.

Al met al een liefhebbers machine. Ben
je op zoek naar een Ducati collectors
item die niet in waarde zakt maar
stijgt, dan is deze 1098 S een hele
goede investering.


6 MAANDEN GARANTIE!!

.

= Bedrijfsinformatie =

Je vindt bij Motodrome motorfietsen in topconditie.
Kwaliteit is bij Motodrome de standaard! Koop je hier je
motor, dan krijg je standaard 6 MAANDEN GARANTIE!
Liever 12 maanden garantie? Vraag naar de voorwaarden.
Aflevering door heel Nederland. Vraag naar de
voorwaarden.

In de werkplaats van Motodrome ben je op de juiste plek
voor het onderhoud aan je motor. Met respect en aandacht
voor detail wordt er aan jouw motor gewerkt. Door
duidelijke communicatie voorkomen we verassingen achteraf.

Ben je op zoek naar goed advies bij het kopen van
motorkleding? Met ruim 20 jaar ervaring word je bij
Motodrome uitstekend geholpen. Op de bovenverdieping vind
je voornamelijk REV'IT! motorkleding en Shark motorhelmen.
Met passie voor motorkleding gaan we samen op zoek naar de
juiste outfit.

Inruil van je motor, auto of boot is mogelijk.

Tot ziens bij Motodrome!

Motodrome
Hannelswei 1
9251 MR Burgum

Tel: 0511 48 20 84
App: 0651 27 45 80
E-mail: info@motodrome.nl


We hebben alle moeite genomen om de informatie zo accuraat
en actueel mogelijk weer te geven. Maar fouten maken is
menselijk, vertrouw daarom niet alleen op deze
informatie. Controleer bij aankoop de zaken die je
beslissing zouden kunnen beïnvloeden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motodrome
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion