Nieuwsbrief:

Motodrome

Perfecte jonge motoren met lage kilometerstanden voor aantrekkelijk lage prijzen.
Alle motoren van Motodrome
35 motoren gevonden
BMW F 900 XR
BMW F 900 XR
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2020, 5199 Km
BMW R 1200 GS LC
BMW R 1200 GS LC
€ 12.699,- p/mnd klik hier
2014, 24178 Km
MV AGUSTA TURISMO VELOCE 800
MV AGUSTA TURISMO VELOCE 800
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2016, 20555 Km
DUCATI SCRAMBLER 1100 PRO
DUCATI SCRAMBLER 1100 PRO
€ 10.750,- p/mnd klik hier
2020, 11692 Km
DUCATI 1098 S
DUCATI 1098 S
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2009, 42299 Km
BMW R 1200 R
BMW R 1200 R
€ 10.499,- p/mnd klik hier
2016, 25649 Km
DUCATI SCRAMBLER URBAN ENDURO
DUCATI SCRAMBLER URBAN ENDURO
€ 6.890,- p/mnd klik hier
2017, 12154 Km
BMW S 1000 XR
BMW S 1000 XR
€ 14.899,- p/mnd klik hier
2020, 48370 Km
BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS
€ 13.799,- p/mnd klik hier
2016, 31648 Km
SUZUKI V-STROM 1050
SUZUKI V-STROM 1050
€ 13.850,- p/mnd klik hier
2023, 1412 Km
BMW R 1150 GS ADVENTURE
BMW R 1150 GS ADVENTURE
€ 7.299,- p/mnd klik hier
2002, 65882 Km
DUCATI MONSTER 1200
DUCATI MONSTER 1200
€ 10.490,- p/mnd klik hier
2017, 39923 Km
NORTON DOMINATOR
NORTON DOMINATOR
€ 8.699,- p/mnd klik hier
1963, 33812 Km
FANTIC CABALLERO 500 FLAT TRACK
FANTIC CABALLERO 500 FLAT TRACK
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2021, 3730 Km
BMW F 900 R
BMW F 900 R
€ 8.990,- p/mnd klik hier
2021, 5005 Km
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 17.490,- p/mnd klik hier
2019, 26903 Km
TRIUMPH TIGER 1200 RALLY PRO
TRIUMPH TIGER 1200 RALLY PRO
€ 17.750,- p/mnd klik hier
2022, 16515 Km
FANTIC CABALLERO 500 50TH ANNIVERSARY
FANTIC CABALLERO 500 50TH ANNIVERSARY
€ 6.999,- p/mnd klik hier
2022,
DUCATI MULTISTRADA V4 RALLY
DUCATI MULTISTRADA V4 RALLY
€ 21.499,- p/mnd klik hier
2023, 28417 Km
KTM 890 DUKE R
KTM 890 DUKE R
€ 10.350,- p/mnd klik hier
2020, 4897 Km
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion