Nieuwsbrief:

DUCATI  1098 R - 2009

Garantie: Ja
5776 Km
.
ducati - 1098-r
ducati - 1098-r
ducati - 1098-r
ducati - 1098-r
ducati - 1098-r
ducati - 1098-r
ducati - 1098-r
ducati - 1098-r
ducati - 1098-r
ducati - 1098-r
ducati - 1098-r
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen
Koppel: 134 Nm
Tankinhoud: 16 liter
Bekleding: Stof
Aantal eigenaren: 1
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Motor: 4-takt

Van éérste eigenaar afkomstige Ducati 1098R Superbike! 
Deze Ducati is nieuw door ons geleverd en sinds dien altijd onderhouden. Motorfiets is afkomstig van liefhebber/ verzamelaar en verkeerd in een werkelijke nieuwstaat. Het kan ook bijna niet anders met een kilometerstand van slechts 5659 KM.

Het betreft voor veel liefhebbers de laatste "Old School" Superbike met de grove klappen, bergen aan koppel, trellis frame en een waanzinnige rijbeleving!
Wij leveren deze motorfiets af met afleverbeurt, originele dempers, stofhoes, DDA (Ducati Data Analyzer), Ducatimap met boekjes sleutels en 12 maanden garantie. 


Voor meer informatie omtrent eventuele inruil, financieringsmogelijkheden of het maken voor een afspraak voor een proefrit kunt u het beste contact opnemen met Henk-Jan Wolff.

Star Twin Motors: Het Italiaanse motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek onze website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Star Twin Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1942 - In 1942 verplaatste BMW de productie van motorfietsen deels naar Eisenach, naar de Eisenacher Motoren Werke, die het al in 1928 had overgenomen. Hier werden in elk geval R 75 Wehrmachtsgespanne (18.440 stuks) en R 35’s geproduceerd. EMW produceerde ook deels de Zündapp KS 750 militaire zijspancombinaties. Eisenach kwam na de Tweede Wereldoorlog in de Sovjet-bezettingszone te liggen, waardoor de BMW auto- en motorfietsenproductie voortaan deels in de DDR plaats vond, maar nu onder de vlag van EMW. De BMW R 35 bleef in productie, en pas in 1950 werd het BMW logo vervangen door dat van EMW. Door de ervaringen opgedaan met de militaire zijspancombinaties kon EMW enkele prototypen ontwikkelen, waarvan tien productiemodellen werden gebouwd door AWO in Suhl. Na de oorlog kreeg West-Duitsland opnieuw beperkingen opgelegd. Waarschijnlijk was dat de oorzaak van de pogingen om zeer lichte motorfietsjes en scooters te gaan maken.
© 2000 - 2024 Motoroccasion