Nieuwsbrief:

DUCATI  STREETFIGHTER V4 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
.
ducati - streetfighter-v4
ducati - streetfighter-v4
ducati - streetfighter-v4
ducati - streetfighter-v4
ducati - streetfighter-v4
ducati - streetfighter-v4
ducati - streetfighter-v4
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Koppel: 120 Nm
Bekleding: Stof
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.

De Nieuwe Ducati Streetfighter V4 2025! Vanaf nu bij ons te bestellen

Streetfighter V4
De standaardversie, met volledig verstelbare 43 mm Showa BPF voorvork, Sachs schokdemper en stuurdemper, Y-vormige vijfspaaks velgen van aluminiumlegering en een loodaccu.

Ducati heeft, met als uitgangspunt haar eigen Panigale Superbike, een weergaloze Streetfighter neergezet. Geïnspireerd op de custom made Streetfighters die in eigen beheer ontworpen en gebouwd worden.
Een Ducati Panigale V4, ontdaan van de kuipen en met hoog, breed stuur. Het resultaat is de Streetfighter V4. Een sensationele motorfiets op de straat én op het circuit.
Een ongeëvenaarde naked die in de startblokken staat met geavanceerde technologie en een indrukwekkend design dat pure prestaties uitstraalt.

De Streetfighter V4 wordt aangedreven door een 1.103 cm3 Desmosedici Stradale motor.
Deze hoogtoerige krachtbron is direct afgeleid van de succesvolle V4 Ducati fabrieksracers in de MotoGP. De basisconfiguratie heeft dezelfde geometrie en afmetingen: 90° V4, 42° achterwaarts gekanteld. De cilinders hebben een boring van 81 mm, het maximum volgens de 4 cilinders reglementen van MotoGP en WSBK.
In deze configuratie levert de 90° V4 214 pk bij 13.500 TPM en 120 NM bij 11.250 TPM, een ongeëvenaard vermogensniveau in het naked segment, perfect in overeenstemming met het totale karakter van de Streetfighter V4.

Het vermogen en koppel kunnen worden verhoogd tot 220 pk (162 kW) en 130 Nm (13,2 kgm) door de volledige Ducati Performance-uitlaat van Akrapovi? te monteren, die ook het gewicht met 6 kg vermindert.

Dit betreft een BTW motorfiets, ondernemers hebben de mogelijkheid om de BTW te verrekenen.

Voor meer informatie omtrent eventuele inruil, financieringsmogelijkheden of het maken voor een afspraak voor een proefrit kunt u het beste contact opnemen met Henk-Jan Wolff of Dylan Kroese.

Star Twin Motors: Het kloppend motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek de website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Star Twin Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion