Nieuwsbrief:

BSA  C 11 - 1953

Garantie: Nee
33657 Km
ROOD
bsa - c11
bsa - c11
bsa - c11
bsa - c11
bsa - c11
bsa - c11
bsa - c11
bsa - c11
bsa - c11
bsa - c11
bsa - c11
bsa - c11
bsa - c11
bsa - c11
bsa - c11
bsa - c11
bsa - c11
bsa - c11
bsa - c11
bsa - c11
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Schade: schadevrij
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Aflevering: LET OP !    De geadverteerde prijzen zijn inclusief afleveringskosten, voor extra zekerheid bieden wij voor motoren vanaf €3000,- een grote onderhoudsbeurt incl. 3 maanden garantie aan, voor Harley's €450,- en voor andere merken motoren €350,-    TENZIJ er in de betreffende advertentie staat aangegeven "zo mee", voor klassiekers en schadeauto's / motoren geldt altijd "reparatie en onderhoud door koper op basis van "zo mee".

BSA BC 11


- Kenteken: PL-69-68
- Merk: BSA
- Model: BC 11
- Tellerstand: 33657 KM
- Carrosserievorm: Overig
- Bouwjaar: 1953
- Kleur: rood
- Motorinhoud: 250 cc
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar


Exterieur

- Restauratie object


Schuurvondst BSA BC11 origineel Nederlands geleverd in nog bijna geheel originele ongerestaureerde staat met zelfs de originele smits km teller er nog op, motor is los, prijs is op basis van "zo mee"

Aflevering
LET OP !    De geadverteerde prijzen zijn inclusief afleveringskosten, voor extra zekerheid bieden wij voor motoren vanaf €3000,- een grote onderhoudsbeurt incl. 3 maanden garantie aan, voor Harley's €450,- en voor andere merken motoren €350,-    TENZIJ er in de betreffende advertentie staat aangegeven "zo mee", voor klassiekers en schadeauto's / motoren geldt altijd "reparatie en onderhoud door koper op basis van "zo mee".



Frans Bleeker
De Alde Mar 7
9035 VP Dronrijp
0653891209
info@fransbleeker.nl

fransbleeker.nl/
Opties en Accessoires:
Restauratie object




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Frans Bleeker Motoren en Auto s
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion