Nieuwsbrief:

BMW  R 1250 GS TRIPLE BLACK - 2021

Prijs:
€ 21.750,- € 22.550,-
Bouwjaar:
2021
Kleur:
Triple black - zwart
Vermogen:
Teller:
8.976 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie ja
bmw - r-1250-gs-triple-black
bmw - r-1250-gs-triple-black
bmw - r-1250-gs-triple-black
bmw - r-1250-gs-triple-black
bmw - r-1250-gs-triple-black
bmw - r-1250-gs-triple-black
bmw - r-1250-gs-triple-black
bmw - r-1250-gs-triple-black
bmw - r-1250-gs-triple-black
bmw - r-1250-gs-triple-black
bmw - r-1250-gs-triple-black
bmw - r-1250-gs-triple-black
bmw - r-1250-gs-triple-black
bmw - r-1250-gs-triple-black
bmw - r-1250-gs-triple-black
bmw - r-1250-gs-triple-black
bmw - r-1250-gs-triple-black
bmw - r-1250-gs-triple-black
bmw - r-1250-gs-triple-black
bmw - r-1250-gs-triple-black
bmw - r-1250-gs-triple-black
bmw - r-1250-gs-triple-black
bmw - r-1250-gs-triple-black
bmw - r-1250-gs-triple-black
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Najaarsactie! Nu tot €2000,- voordeel!
Nu te koop van €22550,- voor €21750,-

BMW R1250GS Triple Black (2021) – Full Option | Slechts 8.976 km

Ben jij op zoek naar de ultieme allroad met topuitrusting? Deze BMW R1250GS Triple Black uit 2021 is jouw ideale reisgenoot. Met slechts 9.894 km op de teller is deze motor in uitstekende staat en rijklaar voor vele avonturen.

Originele fabrieksopties:

  • ShiftCam Boxer-motor (1254cc) – voor soepele prestaties en efficiëntie.

  • Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment) – automatische dempingaanpassing voor optimaal rijcomfort.

  • Riding Modes Pro – inclusief Dynamic, Dynamic Pro, Enduro en Enduro Pro.

  • Rijmodeselectie op knop – voor snelle toegang tot gewenste rijmodi.

  • DTC (Dynamic Traction Control) – voor verbeterde grip en controle.

  • ABS Pro – incl. hellingshoek-ABS voor extra veiligheid.

  • Hill Start Control Pro (HSC Pro) – voor moeiteloos wegrijden op hellingen.

  • 3-Delige Vario Kofferset

  • TFT-kleurendisplay met Connectivity – voor intuïtieve bediening en connectiviteit.

  • Full-LED koplamp – voor optimale verlichting.

  • USB-oplaadpoort – voor het opladen van apparaten onderweg.

  • Cruise Control – voor ontspannen lange ritten.

  • Keyless Ride – voor gemakkelijke toegang zonder sleutel.

  • Wunderlich Comfortzadel

Extra accessoires:

  • BMW zijkoffers (origineel) – voor praktische bagageopslag.

  • BMW aluminium topkoffer – voor extra opbergruimte.

  • Zadelverwarming voorbereiding – voor comfort in koudere omstandigheden.

  • Wunderlich comfortzadel – voor een sportieve uitstraling.

  • Valbeugels – voor extra bescherming.

  • Handkappen – voor betere bescherming tegen wind en vuil.

  • Gietwielen – voor een klassieke look en robuustheid.

  • Smoke windscherm – voor een sportieve uitstraling en verbeterde aerodynamica.

  • Spots/verstralers – voor betere zichtbaarheid

Waarom deze R1250GS jouw ideale motor is:

  • Krachtige prestaties – de ShiftCam Boxer-motor levert 136 pk voor soepele acceleratie.

  • Uitgebreide uitrusting – met alle fabrieksopties en extra accessoires voor maximaal comfort en veiligheid.

  • Lage kilometerstand – slechts 8.976 km gereden, dus nog veel levensduur over.

  • Stijlvol design – de Triple Black uitvoering geeft de motor een stoere uitstraling

Ben jij klaar voor jouw volgende avontuur?

Neem contact op voor meer informatie of een bezichtiging. Deze motor is klaar voor de weg en wacht op jou!


  • Op berichten via marktplaats chat zoals wat is de uiterste prijs, waar kan de motor voor weg of biedingen word niet op gereageerd.

    Strada motoren is de specialist in jong gebruikte BMW motorfietsen.
    Bij ons betaald u geen kosten rijklaar maken.

    Wij besteden veel aandacht en tijd aan onze advertenties. Ondanks dat is een fout maken menselijk. Er kunnen aan onze advertenties geen rechten worden ontleend. Mocht u een fout in onze advertentie zien, wijs ons dan gerust hier op.
  • Strada motoren is de specialist in jong gebruikte BMW motoren. Wij hebben altijd een ruim aanbod op voorraad. Of u nu op zoek bent naar een tour, all road of cruiser, u bent bij ons aan het juiste adres!
    Breng een bezoek aan onze showroom en laat u adviseren door een van onze medewerkers. Wij denken altijd mee met de wensen van de klant en laten u graag de verschillen zien in het ruime aanbod.

    Ook voor andere merken motorfiets bent u bij ons aan het juiste adres.
    Wij ruilen vrijwel alle merken en type motorfiets in!

    Plan een afspraak of proefrit op onze website of kom lekker binnen gelopen, de koffie staat altijd klaar!

    Ook voor onderhoud van BMW bent u bij ons aan het juiste adres. Wij zijn voorzien van het nieuwste gereedschap en uitlees apparatuur.
  • Omdat wij meerdere vestigingen hebben is het bij interesse aan te raden vooraf te bellen of mailen.
     
  • Wij kunnen ook motoren inruilen. Op onze website kunt u een inruilformulier vinden of ons de gegevens van uw in te ruilen motor sturen via mail of whatsapp





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Strada Motoren
Kardinaal van Rossumstraat 44-A
Dongen
Plan de route
0162782532
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2025 Motoroccasion