Nieuwsbrief:

BMW  K 100 RS - 1985

Garantie: Ja
285 Km
ZWART GRIJS
bmw - k-100-rs
bmw - k-100-rs
bmw - k-100-rs
bmw - k-100-rs
bmw - k-100-rs
bmw - k-100-rs
bmw - k-100-rs
bmw - k-100-rs
bmw - k-100-rs
bmw - k-100-rs
bmw - k-100-rs
bmw - k-100-rs
bmw - k-100-rs
bmw - k-100-rs
bmw - k-100-rs
bmw - k-100-rs
bmw - k-100-rs
bmw - k-100-rs
bmw - k-100-rs
bmw - k-100-rs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Bekleding: Stof
Motor: 4-takt

Deze dikke custom is gemaakt op basis van een K100RS. Hij is compleet gestript en alles maar dan ook alles is professioneel aangepakt, en het motor blok is ook geheel gereviseerd.  Hier wat specs van de aanpassingen:


- Full GSXR triple tree conversion from cognimoto
- GSXR front overhauled
- Freshly coated rims and frame
- K1200rs wheel 5”
- Custom daytona speedo
- Engine fully painted in cerakote
- Twisted Brothers rear fairing and seat
- Motogadget m.lock keyless ignition
- LED headlight
- LED turn signals in the end of the handlebar
- Highsider Proton LED Brake/turn/day light in one
- BSK speedworks Ignition Coil, Leads and Bracket
- Custom Exhaust
- Dixerparts rearset
- Custom tanklogo
- Open air Filter Intake with custom airbox
- Custom radiator guard from Luijten customs
- License plate holder from Luijten Customs
- New Battery from NOCO relocation
- Custom YSS rear shock
- Steel brake lines
- Right side stand
- Bremco RCS19 brake and clutch
- Really nice custom paintjob
- Fully custom rewire with buttons from @hedgehoggarage

Maintenance Items
- Full Clutch
- Clutch Oring
- Rear main Seal
- New brake pads
- Front and back brake calipers overhauled
- New oil’s and filter
- Alternator “monkey nuts”
- Spark Plugs
- Spark Plug Wires
- All drain plugs magnetic
- New Tires
- New oil level sight glass and pressure switch
- New rear brake disk ventilated
- New wheelbearing (front)
- New silent blocks (frame)
- Intake synchronized
- Coolant Temp Sensor
- New coolant hoses
- Fully overhauled waterpump
- Galvanized bolt sets from kparts

Dus echt nergens mag op bespaart! 

Zoek opdrachten: BMW BMW K100 K1100 K80 K75 K 100 K 80 K 75 K 1100 -CAFERACER CUSTON BIKE BIKES MOTOR

Wij werken door de weeks voornamelijk op afspraak ( daarom is een belletje van te voren even makkelijker ) op zaterdag zijn wij openen van 10 - 16 uur.

Welkom bij Versteeg Motoren, specialist in het supersport en naked bike segment. Al onze motoren verkeren in topstaat! Inruil van een motor, auto is mogelijk.



Wij hebben een unieke service! Uw motor is de eerste 10 dagen na aflevering gratis allrisk verzekerd!*

U kunt dus zorgeloos de showroom uitrijden en hoeft zich geen zorgen te maken over de verzekering; deze is namelijk via Combi Motors Verzekeringen gratis de eerste 10 dagen geregeld*. Zij doen u daarna vrijblijvend een voorstel voor de beste verzekering tegen de scherpste premie na deze 10 dagen. 

Benieuwd naar de mogelijkheden? Vraag het ons!

*informeer naar de voorwaarden



Bekijk de uitgebreide foto rapportage en het overige aanbod motoren en diensten op: www.versteegmotoren.nl
Like en volg ons op Facebook : https://www.facebook.com/versteegmotoren.nl

Wij werken uitsluitend op afspraak van ma t/m vr en elke zaterdag geopend van 10-16 uur, daardoor bent u niet gebonden aan openingstijden.
Graag tot snel, de koffie staat voor u klaar!

Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Versteeg Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion