Nieuwsbrief:

Versteeg Motoren

Wij werken uitsluitend op afspraak, daardoor bent u niet gebonden aan openingstijden. Eén simpel telefoontje en u kan bij Versteeg Motoren terecht, zelfs ’s avonds en in het weekend. Wij zitten in een nieuwbouw pand, het adres is moeilijk te vinden via uw navigatie. Vul daarom in: de Houtakker 14 te Bemmel (naast Brezan Automaterialen).
Alle motoren van Versteeg Motoren
41 motoren gevonden
YAMAHA MT 07
YAMAHA MT 07
€ 7.399,- p/mnd klik hier
2022, 2383 Km
DUCATI 899 PANIGALE
DUCATI 899 PANIGALE
€ 12.899,- p/mnd klik hier
2014, 21276 Km
YAMAHA YZF R6 RACE
YAMAHA YZF R6 RACE
€ 19.123,- p/mnd klik hier
2021, Nieuw
DUCATI 1098 R
DUCATI 1098 R
€ 23.999,- p/mnd klik hier
2008, 10804 Km
DUCATI MONSTER 696
DUCATI MONSTER 696
€ 5.899,- p/mnd klik hier
2014, 12493 Km
DUCATI 748 BIPOSTO
DUCATI 748 BIPOSTO
€ 8.999,- p/mnd klik hier
2003, 16140 Km
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 21.899,- p/mnd klik hier
2022, 7986 Km
DUCATI DIAVEL V4
DUCATI DIAVEL V4
€ 26.999,- p/mnd klik hier
2023, 4289 Km
KAWASAKI Z1000 ABS
KAWASAKI Z1000 ABS
€ 10.999,- p/mnd klik hier
2014, 23000 Km
SUZUKI GSX-R 1000
SUZUKI GSX-R 1000
€ 22.999,- p/mnd klik hier
2018, 13619 Km
DUCATI 899 PANIGALE
DUCATI 899 PANIGALE
€ 10.899,- p/mnd klik hier
2015, 43935 Km
SUZUKI GSX-R 1000
SUZUKI GSX-R 1000
€ 8.999,- p/mnd klik hier
2009, 33400 Km
DUCATI MULTISTRADA V4 RALLY
DUCATI MULTISTRADA V4 RALLY
€ 25.999,- p/mnd klik hier
2023, 9986 Km
DUCATI 1199 PANIGALE S TRICOLORE
DUCATI 1199 PANIGALE S TRICOLORE
€ 17.999,- p/mnd klik hier
2012, 27400 Km
DUCATI MULTISTRADA 1100 S
DUCATI MULTISTRADA 1100 S
€ 5.799,- p/mnd klik hier
2009, 42153 Km
DUCATI 998 S MONO
DUCATI 998 S MONO
€ 19.999,- p/mnd klik hier
2002, 9294 Km
KTM 1290 SUPER DUKE R
KTM 1290 SUPER DUKE R
€ 12.999,- p/mnd klik hier
2018, 19997 Km
TRIUMPH ROCKET 3 R
TRIUMPH ROCKET 3 R
€ 20.499,- p/mnd klik hier
2020, 11858 Km
BMW F 800 GS BLACK EDITION
BMW F 800 GS BLACK EDITION
€ 15.499,- p/mnd klik hier
2023, 6600 Km
DUCATI DIAVEL 1260 S
DUCATI DIAVEL 1260 S
€ 23.499,- p/mnd klik hier
2022, 7221 Km
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maak­te deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht, maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letter­lijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te wor­den. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegen­wacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor mo­torfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en Libe­rators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw ty­pe Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion