Nieuwsbrief:

Versteeg Motoren

Wij werken uitsluitend op afspraak, daardoor bent u niet gebonden aan openingstijden. Eén simpel telefoontje en u kan bij Versteeg Motoren terecht, zelfs ’s avonds en in het weekend. Wij zitten in een nieuwbouw pand, het adres is moeilijk te vinden via uw navigatie. Vul daarom in: de Houtakker 14 te Bemmel (naast Brezan Automaterialen).
Alle motoren van Versteeg Motoren
31 motoren gevonden
YAMAHA YZF R6 RACE
YAMAHA YZF R6 RACE
€ 19.123,- p/mnd klik hier
2021, Nieuw
TRIUMPH SPEED TRIPLE 1200 RR
TRIUMPH SPEED TRIPLE 1200 RR
€ 17.799,- p/mnd klik hier
2022, 3861 Km
DUCATI MULTISTRADA 950 S
DUCATI MULTISTRADA 950 S
€ 13.499,- p/mnd klik hier
2019, 16583 Km
BMW M 1000 RR
BMW M 1000 RR
€ 27.999,- p/mnd klik hier
2021, 9324 Km
DUCATI MULTISTRADA 1260 ENDURO
DUCATI MULTISTRADA 1260 ENDURO
€ 16.999,- p/mnd klik hier
2018, 24987 Km
DUCATI DIAVEL V4
DUCATI DIAVEL V4
€ 24.999,- p/mnd klik hier
2023, 5985 Km
DUCATI MULTISTRADA 950 S
DUCATI MULTISTRADA 950 S
€ 14.999,- p/mnd klik hier
2021, 15400 Km
BMW M 1000 R
BMW M 1000 R
€ 21.799,- p/mnd klik hier
2023, 13854 Km
BMW C 400 X
BMW C 400 X
€ 7.999,- p/mnd klik hier
2022, 9326 Km
DUCATI MULTISTRADA 950 S
DUCATI MULTISTRADA 950 S
€ 13.999,- p/mnd klik hier
2021, 21966 Km
BMW K 100 RS
BMW K 100 RS
€ 13.999,- p/mnd klik hier
1985, 285 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 9.499,- p/mnd klik hier
2022, 2675 Km
BMW S 1000 R
BMW S 1000 R
€ 12.999,- p/mnd klik hier
2017, 19827 Km
DUCATI MONSTER 696
DUCATI MONSTER 696
€ 4.999,- p/mnd klik hier
2009, 19000 Km
TRIUMPH SPEED TRIPLE S
TRIUMPH SPEED TRIPLE S
€ 10.799,- p/mnd klik hier
2017, 6500 Km
DUCATI PANIGALE 1299
DUCATI PANIGALE 1299
€ 17.999,- p/mnd klik hier
2016, 19800 Km
YAMAHA YZF R6
YAMAHA YZF R6
€ 4.799,- p/mnd klik hier
2003, 37587 Km
YAMAHA XSR 900 ABS
YAMAHA XSR 900 ABS
€ 8.999,- p/mnd klik hier
2020, 11450 Km
HONDA VTR 1000 SP 1
HONDA VTR 1000 SP 1
€ 7.499,- p/mnd klik hier
2000, 65706 Km
DUCATI HYPERMOTARD 950 SP
DUCATI HYPERMOTARD 950 SP
€ 19.499,- p/mnd klik hier
2024, 3181 Km
Wist u dat: In de motortaal "Custom/custombike/to customize" betekent: Letterlijk betekent to customize: to suit (a motorcycle) to taste (een motorfiets aan je smaak aanpassen). Het duidt eigenlijk de doodnormale activiteit aan, die iedere bezitter van een motorfiets verricht wanneer hij iets wijzigt aan de standaardversie van zijn motor. Een ander stuur is het meest voorkomende voorbeeld. Soms gaat het verder, maar altijd blijft het oorspronkelijke model herkenbaar, want anders wordt een grens overschreden die de onderhavige motorfiets doet veranderen in een zelfbouwmotor of bitza. Wie een ander zadel/buddyseat en een ander stuur monteert is bezig de zitpositie van zijn motor aan zijn wensen aan te passen. Wie dat nog niet genoeg vindt en bijvoorbeeld wielen met echte spaken prefereert boven de gietwielen van de standaarduitvoering o f een speciaal uitlaatsysteem verkiest boven de fabrieksdemper, is bezig een custombike van zijn motorfiets te maken. Veelal spitst het customizen zich toe op louter technische verbeteringen als remmen, andere carburateur, buddyseat, stuur, of spuitwerk van tank en spatborden met special paint. Een aantal motorfietsfabrikanten die in de jaren zestig en zeventig nauwelijks het hoofd boven water konden houden, hadden weinig o f geen aandacht voor de specifieke wensen op het gebied van design en esthetiek die bij hun cliëntele was gaan leven. Voorbeelden zijn Harley-Davidson, die zijn afnemers tot in de helft van de jaren zeventig totaal negeerde, en BMW , die onlangs met een geheel nieuw ontwikkelde boxermotorfiets is uitgekomen. Toen de fabrikanten de schellen van de ogen vielen en zij zich wel wilden conformeren aan de wensen die onder hun afnemers leefden, had de aftermarket al een antwoord op de vraag gevonden. Harley-Davidson was lange tijd % een markant voorbeeld van de zelfingenomenheid waar het ging om het serieus nemen van het rijderspubliek. In de modellen die de fabriek tot 1971 uitbracht was niets te bespeuren van wat de sterk opgekomen bikerscult al vanaf de helft van de jaren zestig in kleine kring aan vormgevingseisen had gedicteerd. Het antwoord kwam pas met de Super Glide, een voorzichtige concessie aan de oerverschijning van de Electra Glide, waarbij het panzadel en de mastodontische spatborden kwamen te vervallen. Pas met de komst van de Low Rider werd een bezonken smaak erkend die een nieuwe generatie Harley-rijders al jaren doodnormaal was gaan vinden. De kwalificatie custom werd vanaf die tijd aan een in serie geproduceerde motorfiets meegegeven om te onderstrepen dat nu wel werd ingespeeld op lang genegeerde wensen van het liefhebberspubliek. De betekenis van het woord custom werd hierdoor uitgehold: consumenten werden verleid een in serie geproduceerde standaardmotorfiets als ‘exclusief voor hen gemaakt’ aan te schaffen. De predikaten custom en chopper zijn nu algemeen door de Japanse motorfiets-marketeers geconfisqueerd om er modellen mee aan te duiden waarop men een quasi nonchalante zitpositie aanneemt en waarvan de stilering vage overeenkomst vertoont met het voorkomen van moderne Harley-Davidsons.
© 2000 - 2025 Motoroccasion