|
Motor | vloeistofgekoelde 2-cilinder 4-takt, 4 kleppen, 2 bovenliggende nokkenassen, dry-sumpsmering |
Boring x slag | 82|75,6 |
Cilinder inhoud | 798 |
Comp. verhouding | 12:1 |
Kleppen | 4 Kleppen |
Brandstof toevoer | elektronische inspuiting / digitaal motormanagement BMS-K+ |
Ontsteking | |
Vermogen | 75|55|7,300 |
Max. koppel | 77|5,300 |
Koppeling | meervoudige natte plaatkoppeling, mechanisch bediend |
Versnellingsbak | constant-mesh 6-versnellingsbak, in het motorblok geïntegreerd |
Verhouding | |
Overbrenging | O-ring ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 16 |
Topsnelheid | 192 |
ABS | |
Frame | stalen buizenframe, meedragende motor |
Vering voor | telescoopvork, diameter 41 mm |
Vering achter | dubbelzijdige aluminium swingarm, achteras met centraal geplaatst veerbeen, veervoorspanning en uitgaande demping traploos instelbaar |
Remmen voor | zwevende dubbele remschijven, diameter 300 mm, zwevende remklauwen met dubbelzuigerremklauw |
Remmen achter | vaste enkele remschijf, diameter 265 mm, zwevende 1-zuiger remklauw |
Voorband | 110/80 - 19 |
Achterband | 140/80 - 17 |
Wielbasis | 1.562 |
Lengte | 2.280 |
Breedte | 880 |
Hoogte | 1,215 |
Zithoogte | 820 |
Drooggewicht | 186 |
Leverbare kleuren | Lightwhite Uni, Racingred Uni Matt, Singapurgrau Metallic Matt |
Beschrijving | De nieuwe BMW F 700 GS biedt onbezorgd rijplezier voor iedereen. Met zijn 75 pk sterke motor en zijn uitstekende handling is deze machine met speels gemak te rijden - op elke ondergrond. Met zijn geringe gewicht, de vele buddyseat varianten - van hoog tot laag en met verlagingset - is het ook de ideale allround enduro machine voor startende motorrijders. |