Nieuwsbrief:

BIMOTA  SB 6 - 1995

Garantie: Ja
18000 Km
GRIJS
bimota - sb-6
bimota - sb-6
bimota - sb-6
bimota - sb-6
bimota - sb-6
bimota - sb-6
bimota - sb-6
bimota - sb-6
bimota - sb-6
bimota - sb-6
bimota - sb-6
bimota - sb-6
bimota - sb-6
bimota - sb-6
bimota - sb-6
bimota - sb-6
bimota - sb-6
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Bekleding: Stof
Motor: 4-takt

…………..LET OP IN DE PERIODE VAN OKTOBER T/M FEBRUARI DE ZATERDAGEN OP AFSPRAAK GEOPEND……..


Wauw!! Deze origineel Nederlandse Bimota SB6 is door ons ingeruild van een echte liefhebber, welke hem al vanaf 2011 in bezit heeft gehad. Verkeert echt in concours staat, nog in de originele lak, boekjes erbij en compleet onderhouden! Echt een unieke motor, welke je niet snel weer zal tegen komen!

Wij werken door de weeks voornamelijk op afspraak ( daarom is een belletje van te voren even makkelijker ) op zaterdag zijn wij openen van 10 - 16 uur.

Welkom bij Versteeg Motoren, specialist in het supersport en naked bike segment. Al onze motoren verkeren in topstaat! Inruil van een motor, auto is mogelijk.

Bekijk de uitgebreide foto rapportage en het overige aanbod motoren en diensten op: www.versteegmotoren.nl
Like en volg ons op Facebook : https://www.facebook.com/versteegmotoren.nl

Wij werken uitsluitend op afspraak van ma t/m vr en elke zaterdag geopend van 10-16 uur, daardoor bent u niet gebonden aan openingstijden.
Graag tot snel, de koffie staat voor u klaar!

Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten.
Opties en Accessoires:
Instructieboekjes aanwezig




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Versteeg Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2024 Motoroccasion