Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
BENELLI TRK 502
BENELLI TRK 502
€ 5.745,- p/mnd klik hier
2018, 9320 Km
BENELLI TRK 502
BENELLI TRK 502
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2018, 34970 Km
BENELLI TRK 502
BENELLI TRK 502
€ 5.899,- € 6.299,- p/mnd klik hier
2019, 8919 Km
BENELLI TRK 502
BENELLI TRK 502
€ 5.945,- p/mnd klik hier
2020, 13000 Km
BENELLI TRK 502
BENELLI TRK 502
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2020, 4200 Km
BENELLI TRK 502
BENELLI TRK 502
€ 6.444,- p/mnd klik hier
2020, 23168 Km
BENELLI TRK 502
BENELLI TRK 502
€ 6.190,- p/mnd klik hier
2021, 12223 Km
BENELLI TRK 502
BENELLI TRK 502
€ 6.440,- p/mnd klik hier
2021, 1334 Km
BENELLI TRK 502
BENELLI TRK 502
€ 6.295,- p/mnd klik hier
2022, 14226 Km
BENELLI TRK 502
BENELLI TRK 502
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2022,
BENELLI TRK 502
BENELLI TRK 502
€ 7.049,- p/mnd klik hier
2022, 1589 Km
Merkdealer
BENELLI TRK 502
BENELLI TRK 502
€ 7.999,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
BENELLI TRK 502
BENELLI TRK 502
€ 7.299,- p/mnd klik hier
2024, 5298 Km
Merkdealer
BENELLI TRK 502
BENELLI TRK 502
€ 7.499,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
BENELLI TRK 502
BENELLI TRK 502
€ 7.999,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
BENELLI TRK 502
BENELLI TRK 502
€ 7.999,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
BENELLI TRK 502
BENELLI TRK 502
€ 7.999,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
BENELLI TRK 502
BENELLI TRK 502
€ 7.999,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
BENELLI TRK 502
BENELLI TRK 502
€ 7.999,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion