Nieuwsbrief:

APRILIA  TUAREG 660 - 2022

7291 Km
Geel
aprilia - tuareg-660
aprilia - tuareg-660
aprilia - tuareg-660
aprilia - tuareg-660
aprilia - tuareg-660
aprilia - tuareg-660
aprilia - tuareg-660
aprilia - tuareg-660
aprilia - tuareg-660
aprilia - tuareg-660
aprilia - tuareg-660
aprilia - tuareg-660
aprilia - tuareg-660
aprilia - tuareg-660
aprilia - tuareg-660
aprilia - tuareg-660
aprilia - tuareg-660
aprilia - tuareg-660
aprilia - tuareg-660
aprilia - tuareg-660
aprilia - tuareg-660
aprilia - tuareg-660
aprilia - tuareg-660
aprilia - tuareg-660
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Hele mooie en zeer nette Aprilia Tuareg 660 uit 2022 in de gave en opvallende kleur Acid Gold. Kies je voor een sportieve rit over het asfalt of ga je buiten de gebaande paden en doe je ook een stuk off-road. Deze geavanceerde adventure bike kan het allemaal. 

De Tuareg is een heerlijk lichte (slechts 187kg) 660cc adventure motor met alle hedendaagse opties aanwezig die je nodig hebt. Zo profiteer je volop van het APRC systeem waarbij alles toegankelijk is via het 5" TFT display en kan je flink wat kilometers afleggen dankzij de 18L tankinhoud van de Tuareg. 

De Tuareg kan zich evenaren met soortgelijke all-road motoren als de Yamaha Tenere 700, KTM 790 / 890 Adventure, BMW F 750 GS en de Triumph Tiger 800 / 900. 

Wordt jij de volgende eigenaar van deze geweldige machine?

Dit betreft een BTW motor, extra interessant voor de zakelijke rijder! De getoonde prijs is inclusief BTW.

Omschrijving
Optische staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Kenteken: 29-MV-FJ
Datum eerste toelating: 30-3-2022
Kilometerstand: 7291km
Aantal sleutels: 2
Boekjes aanwezig: ja
Marge/BTW: BTW

Opties:
- ABS (ook uitschakelbaar)
- Traction control
- Cruise control
- Voor- en achtervering instelbaar
- Motorremmen
- Diverse rij-modi (één speciaal voor off-road)
- 5" TFT display
- Spaakwielen

  • Kijken en rijden?
    Leuk, je bent welkom! Wij zijn op afspraak open. Overdag, avond of weekend? Geen probleem. Neem contact op via Marktplaats, onze website of telefonisch via 06-53627150 (tel) of 06-15206738 (Whatsapp). 

    Inruil
    In veel gevallen is inruil mogelijk. Mail of app ons wat foto’s, een duidelijke omschrijving en een richtprijs. Dan bekijken we samen de mogelijkheden.

    Garantie
    Mototoko is aangesloten bij MotorGarantie. Hierdoor is het mogelijk om 3, 6 of 12 maanden garantie af te sluiten. Bekijk onze website voor meer informatie.

    Financiering
    Kom je net wat budget te kort voor je droommotor? Neem gerust contact op, dan informeren wij je graag over de mogelijkheden. 

    MotoToko: We buy motors, we sell passion.
    > Mototoko zoekt voor jou de gaafste motoren van alle merken.
    > Je betaalt bij ons géén extra kosten om de motor rijklaar te maken.
    > Inruil is mogelijk.
    > Financiering is mogelijk.
    > Garantie is mogelijk.
    > Haal-en brengservice is mogelijk (vraag naar de voorwaarden).

    Volg ons
    Facebook: facebook.com/www.mototoko.nl
    Instagram: @mototoko.nl

    Wij proberen je zo goed en duidelijk mogelijk te informeren in onze advertenties. Er kunnen geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van motor gegevens, accessoires, opties en druk -en zetfouten. 
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mototoko
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2024 Motoroccasion