Nieuwsbrief:

Jensen Motorrijwielen

Jensen Motorrijwielen is gespecialiseerd in gebruikte BMW's. We hebben altijd 30 tot 40 occasions in de winkel, van K-, F- en R- serie uit de 90-er jaren tot bijna nieuw. U kunt bij ons terecht voor onderhoud, reparatie, spuitwerk en schadeafwikkeling. Als het maar om BMW's gaat! tot ziens in de zaak, Huub en Renzo
Alle motoren van Jensen Motorrijwielen
22 motoren gevonden
BMW F 900 R
BMW F 900 R
€ 10.450,- p/mnd klik hier
2022, 13178 Km
KAWASAKI GTR 1400
KAWASAKI GTR 1400
€ 7.850,- p/mnd klik hier
2013, 74523 Km
BMW K 1600 GT
BMW K 1600 GT
€ 11.250,- p/mnd klik hier
2012, 63299 Km
ZERO SR ZF 14.4
ZERO SR ZF 14.4
€ 15.950,- p/mnd klik hier
2020, 5867 Km
BMW S 1000 XR
BMW S 1000 XR
€ 15.950,- p/mnd klik hier
2020, 31807 Km
BMW R 1200 RT
BMW R 1200 RT
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2008, 28252 Km
BMW R 1200 RT
BMW R 1200 RT
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2005, 66098 Km
BMW R 1200 R
BMW R 1200 R
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2017, 33752 Km
BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2010, 48123 Km
APRILIA TUONO
APRILIA TUONO
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2008, 59811 Km
BMW F 800 GT
BMW F 800 GT
€ 4.350,- p/mnd klik hier
2013, 114040 Km
BMW R 60/5
BMW R 60/5
€ 4.950,- p/mnd klik hier
1973, 37830 Km
BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS
€ 11.250,- p/mnd klik hier
2015, 44071 Km
MOTO GUZZI CALIFORNIA 1400 TOURING
MOTO GUZZI CALIFORNIA 1400 TOURING
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2013, 9530 Km
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
€ 12.250,- p/mnd klik hier
2019, 27061 Km
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
€ 10.650,- p/mnd klik hier
2020, 39568 Km
BMW F 800 GS
BMW F 800 GS
€ 7.450,- p/mnd klik hier
2013, 23163 Km
BMW R 1200 RT
BMW R 1200 RT
€ 13.500,- p/mnd klik hier
2015, 28210 Km
BMW R 1200 RT
BMW R 1200 RT
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2005, 66384 Km
BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS
€ 14.950,- p/mnd klik hier
2018, 53726 Km
Wist u dat: In de motortaal "Belt" betekent: In de pioniersdagen van de motorfiets werd het achterwiel angedreven door een geheel van leer vervaardigde riem (belt). Vanaf de jaren twintig werd de belt voor ^primaire en secundaire aandrijving verdrongen door de ketting. Voor de achterwielaandrijving kwam later ook de cardanas. In de jaren tach­tig werd de industriële riem opnieuw op motorfietsen toege­past. De belt is tegenwoordig uitgevoerd in synthetisch rubber, versterkt met kunststofvezels en staalvlechtsel en voorzien van tanden. Inmiddels wordt de belt op een aantal motormodellen standaard gemonteerd als secundaire aandrijving. De voorde­len boven de gewone ketting zijn: geringere slijtage, vermin­derde noodzaak tot nastellen minder mechanisch lawaai en soepeler rijgedrag. Als primaire aandrijving heeft de belt de be­perking dat zij niet in een volledig gesloten kast kan lopen in verband met de warmteontwikkeling.
© 2000 - 2025 Motoroccasion