Nieuwsbrief:

ZERO  DSR 13.0 - 2017

Garantie: Ja
58020 Km
GRIJS
zero - dsr-13.0
zero - dsr-13.0
zero - dsr-13.0
zero - dsr-13.0
zero - dsr-13.0
zero - dsr-13.0
zero - dsr-13.0
zero - dsr-13.0
zero - dsr-13.0
zero - dsr-13.0
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Brandstofsoort: Elektrisch
Modeljaar: 2017
  • Verkoopprijs is incl. 10 dagen allrisk dekking en 3 maanden volledige *garantie en afleveringsbeurt.

    Optioneel servicepakket:

    De kosten voor het servicepakket incl. aanvullende *garantie bedragen € 450,-. Hiervoor word de motorfiets afgeleverd met een grote beurt waaronder nieuwe olie, oliefilter, remvloeistof, kleppencontrole, remklauwservice etc. etc. 

    De gegeven aanvullende *garantie is 24 maanden ingaand op datum van tenaamstelling.

    * Vraag naar de uitgebreide garantievoorwaarden.
     
  • Vanaf heden ook proefrit aan huis mogelijk. Stuur een mail naar info@hoflandmotoren.nl om een afspraak in te plannen.

     
  • Over ons:

    Hofland motoren is ruim 1300 m2 motorbeleving. Uw adres voor top occasions, een nieuwe motorfiets, service & onderhoud, accessoires en alle soorten motorkleding.

    Financiering op al onze motorfietsen is mogelijk en al onze motoren worden standaard afgeleverd met een 10 daagse ALL-RISK verzekeringsdekking!

    Openingstijden:
    Dinsdag 9:00 - 18:00
    Woensdag 9:00 - 18:00
    Donderdag 9:00 - 18:00
    Vrijdag 9:00 - 18:00
    Zaterdag 9:00 - 16:00
    Op zondag en maandag zijn wij gesloten.

    KLIK HIER VOOR DE ACTUELE/ AANGEPASTE OPENINGSTIJDEN!

Opties en Accessoires:
13.0 batterij, A2 motorfiets, Abs, Alarmlichten, Boordcomputer, Gratis 3 maanden garantie (optional 48 maanden 450 euros), Gratis allrisk dekking voor 10 dagen, Handkappen, Mode map switch, Rain guard (spatbord), Rak voor topkoffer, Registrasiekosten occasion motorfiets 10 euro, Snellader optioneel €835.00, Zijkofferrak




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Hofland Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Mousetrap" betekent: Hefboommechaniek dat door Harley-Davidson in de periode 1952—1967 werd gebruikt bij de introductie van de handkoppeling en voetschakeling op de zware 1200CC modellen. De fabrieksaanduiding was clutch booster. Omdat het koppelingsmechanisme was ontworpen voor voetkoppeling en ongewijzigd bleef, bleek handbediening te zwaar, waarbij een sterke hulpveer en een kantelmechanisme uitkomst boden. De bijnaam mousetrap voor dit mechaniek werd ontleend aan het risico dat bij demontage bestond. Menig sleutelaar blesseerde de toppen van zijn vingers door niet te anticiperen op het omklappen van het mechaniek, wanneer het stangetje van de koppelingshevel werd verwijderd, waarmee de verankering van het mechaniek verdween. Overigens kan om dit probleem te elimineren een mousetrap eliminator worden gekocht, een hulpstuk dat het kantelmechaniek vastzet.
© 2000 - 2024 Motoroccasion