Nieuwsbrief:

YAMAHA  XVS 650 DRAGSTAR - 2002

Garantie: Ja
12556 Km
Zwart/Rood
yamaha - xvs-650-dragstar
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
**VERWACHT**

 

  • Motor inruilen? Wij doen u graag een passend voorstel!
    Motor verkopen zonder zorgen? Via de bank of contant geld en RDW Vrijwaring ter plaatse.

    Financieren? Flexibele mogelijkheden beschikbaar.
    Afstand een probleem? Wij bezorgen of halen op door heel Nederland tegen een gunstig tarief!

    U kunt ons bereiken via:
    - Telefoon:             0251 22 80 50
    - Whatsapp:           06 23 60 32 44
    - Email:                  info@paddockmotoren.nl

    Welkom bij Paddock Motoren!
    Met een ruime collectie motoren en inkoop mogelijkheden vindt u precies de motor die bij u past. Wij staan voor kwaliteit en service, onze prijzen zijn scherp en transparant zonder verborgen kosten of verrassingen!
    We beschikken over een grote moderne werkplaats met vakkundige monteurs voor al uw onderhoud en reparatie, uitgebreide collectie accessoires en daarnaast zijn wij gespecialiseerd in schade herstel, van taxatie tot reparatie.

    Onze volledige collectie motorfietsen kunt u terugvinden op onze website, www.paddockmotoren.nl.





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Paddock Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1928 - In 1928 nam BMW de Fahrzeugfabrik Eisenach (FFE) in Eisenach over. Vanaf dat jaar ging BMW “paren” van motorfietsmodellen maken: ongeveer gelijktijdig kwam er een zijklepmotor als toermotorfiets en een kopklepmotor als sportmotor op de markt. De eerste voorbeelden waren de R 42 en R 47 (1928-1929). Dit kon gemakkelijk en goedkoop door het "Baukastensystem", een modulair bouwsysteem waarbij op basis van een bestaand frame en motorblok door min of meer kleine wijzigingen (cilinders, zuigers en cilinderkoppen) een motorfiets met een heel ander karakter kon worden gebouwd. De boxermotoren werden in de inhoudsklassen 500 en 750 cc gebouwd. Vanaf het begin kon elektrische verlichting geleverd worden, maar vanaf 1928 werd deze standaard gemonteerd. Tot 1929 werden buisframes gebruikt, maar vanaf dat jaar waren de dubbele wiegframes als plaatframe uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion