Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Robuuste allroad met krachtige eencilinder, ideaal voor zowel avontuur op onverhard terrein als comfortabele kilometers op de weg. Een echte alleskunner met karakter.
Motor Outlet Deventer – scherpe prijzen, geen poespas
Onze naam zegt het al: bij Motor Outlet koop je motoren tegen échte handelsprijzen. Geen inruil, geen garantie, gewoon zo mee voor een scherpe prijs. En wist je dat je bij ons ook terechtkunt voor motorkleding tegen de allerlaagste prijzen? Kom langs en sla je slag!
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistof gekoelde 4-tact |
Boring x slag | 100 mm x 100 mm |
Cilinder inhoud | 660 cc |
Comp. verhouding | 10.0 : 1 |
Kleppen | SOHC |
Brandstof toevoer | Electronische injectie |
Ontsteking | TCI |
Vermogen | 48 pk / 35 kW bij 6000 tpm |
Max. koppel | 58 Nm bij 5500 tpm |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 5 versnellingsbak |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 23 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Diamantvormig stalen brugframe |
Vering voor | Telescopische vork |
Vering achter | Swingarm Monocross |
Remmen voor | Dubbele schijf, Ø 298 mm |
Remmen achter | Enkele schijf, Ø 245 mm |
Voorband | 90/90-21 M/C |
Achterband | 130/80-17 M/C |
Wielbasis | 1500 mm |
Lengte | 2260 mm |
Breedte | 895 mm |
Hoogte | 1500 mm |
Zithoogte | 895 mm |
Drooggewicht | 206 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | De XT660Z Ténéré is een functionele en stijlvolle Allroad motor die je meeneemt op avontuur waar en wanneer je maar wilt. Met meer dan 30 jaar ervaring in het produceren van viertakt ééncilinder Allroad motoren weet Yamaha precies hoe je een machine maakt die alles aankan. Van de Europese straten en snelwegen tot het stof en de rotsen in Afrika. In het hart van deze onvermoeibare ontdekkingsreiziger zit een vloeistofgekoeld SOHC viertakt vier kleppen ééncilinder. |
 |
Motor Outlet Deventer |
|
Deventerweg 6
Bathmen
Plan de route
|
 |
06-38357616
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van SWM