Nieuwsbrief:

YAMAHA  XP 530 T-MAX - 2016

Garantie: Nee
4150 Km
Grijs
yamaha - xp-530-t-max
yamaha - xp-530-t-max
yamaha - xp-530-t-max
yamaha - xp-530-t-max
yamaha - xp-530-t-max
yamaha - xp-530-t-max
yamaha - xp-530-t-max
yamaha - xp-530-t-max
yamaha - xp-530-t-max
yamaha - xp-530-t-max
yamaha - xp-530-t-max
yamaha - xp-530-t-max
yamaha - xp-530-t-max
yamaha - xp-530-t-max
yamaha - xp-530-t-max
yamaha - xp-530-t-max
yamaha - xp-530-t-max
yamaha - xp-530-t-max
yamaha - xp-530-t-max
yamaha - xp-530-t-max
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Yamaha T-Max 530 

Bouwjaar: 2016 
Kilometerstand: 4.150
Garantie: Ja 6 maand 

Nederlandse motorfiets met slechts 4.150 kilometer ! In nieuwstaat voorzien van: 

* Volledig Akrapovic uitlaat systeem 
* Rugsteun 
* Korte kenteken houder 
boekjes en sleutels compleet 
  • KOMT U VOOR EEN MOTORFIETS KIJKEN, BEL DAN ALTIJD VOORDAT U AANKOMT.

    Inruil van uw huidige motor is mogelijk.
    Financiering via NUMotorrijden.nl is mogelijk.

    Bezichtiging op afspraak

    Met vriendelijke groet,
    Beekman Motoren Twello

    Volg ons op Facebook Beekman Motoren Facebook
    Volg ons op Instragram Beekman Motoren Instragram

    Bel altijd even voordat je langs komt, dit om teleurstelling te voorkomen.

    Openingstijden:

    Maandag        09:00 - 17:30
    Dinsdag          09:00 - 17:30
    Woensdag      09:00 - 17:30 
    Donderdag     09:00 - 17:30
    Vrijdag            09:00 - 17:30
    Zaterdag         09:00 - 16:00 
    Zondag           Gesloten

    www.beekmanmotoren.nl
    info@beekmanmotoren.nl
    +316 23 414 857






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Beekman Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Belt" betekent: In de pioniersdagen van de motorfiets werd het achterwiel angedreven door een geheel van leer vervaardigde riem (belt). Vanaf de jaren twintig werd de belt voor ^primaire en secundaire aandrijving verdrongen door de ketting. Voor de achterwielaandrijving kwam later ook de cardanas. In de jaren tach­tig werd de industriële riem opnieuw op motorfietsen toege­past. De belt is tegenwoordig uitgevoerd in synthetisch rubber, versterkt met kunststofvezels en staalvlechtsel en voorzien van tanden. Inmiddels wordt de belt op een aantal motormodellen standaard gemonteerd als secundaire aandrijving. De voorde­len boven de gewone ketting zijn: geringere slijtage, vermin­derde noodzaak tot nastellen minder mechanisch lawaai en soepeler rijgedrag. Als primaire aandrijving heeft de belt de be­perking dat zij niet in een volledig gesloten kast kan lopen in verband met de warmteontwikkeling.
© 2000 - 2024 Motoroccasion