Nieuwsbrief:

YAMAHA  XP 530 T-MAX ABS - 2018

Garantie: Ja
12193 Km
PHANTOM BLUE
yamaha - xp-530-t-max-abs
yamaha - xp-530-t-max-abs
yamaha - xp-530-t-max-abs
yamaha - xp-530-t-max-abs
yamaha - xp-530-t-max-abs
yamaha - xp-530-t-max-abs
yamaha - xp-530-t-max-abs
yamaha - xp-530-t-max-abs
yamaha - xp-530-t-max-abs
yamaha - xp-530-t-max-abs
yamaha - xp-530-t-max-abs
yamaha - xp-530-t-max-abs
yamaha - xp-530-t-max-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2018

Yamaha T-MAX 530 DX (2018) - Slechts 12.193 km

Ben je op zoek naar een betrouwbare en krachtige scooter? Dan is deze Yamaha T-MAX 530 DX uit 2018 precies wat je nodig hebt! Met slechts 12.193 km op de teller is deze motor in uitstekende staat en klaar voor vele avonturen. De motor is afkomstig van de eerste eigenaar.

Interesse? Neem dan snel contact op voor een proefrit of meer informatie.
Mis deze kans niet om eigenaar te worden van deze fantastische Yamaha T-MAX 530 DX!


* De prijs van de motor is een ALL-IN prijs dus inclusief €199,00 rijklaar maken, €10,75 kentekenleges en 12 maanden BOVAG garantie.
*Proefrijden meestal mogelijk, bel 0162-427617 voor een afspraak.
* van Meel Motoren is makkelijk bereikbaar en direct aan de snelweg A59 gelegen. Wij zijn Yamaha exclusief dealer maar u kunt natuurlijk voor nagenoeg elk merk bij ons terecht voor u aanschaf, inruil of uw onderhoud. Uw motor is in onze professionele werkplaats in goede handen en zoekt u een nieuwe outfit is de slagingskans groot in onze REV`IT super XL STORE. Kortom genoeg redenen om onze showroom eens te bezoeken en kennis te maken met ons enthousiaste Team, al is het alleen maar voor lekkere koffie !




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Van Meel Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion