Nieuwsbrief:

YAMAHA  X MAX 300 TECH MAX - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
DARK MAGMA
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
yamaha - x-max-300-tech-max
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2025

De XMAX 300 Tech MAX+ is Yamahaâ??s ultieme 300 cc Sport Scooter, ontwikkeld met puur MAX DNA. Dankzij exclusieve verwarmde handgrepen, een verwarmd zadel en een elektronisch verstelbaar windscherm met 95 mm traploze aanpassing, biedt deze scooter optimaal comfort in alle seizoenen. Het vernieuwde ontwerp, inclusief een gerestyled dashboard en verbeterde aerodynamica door de voorspoiler en vernieuwde knipperlichtbehuizing, vermindert windinvloeden en maakt elke rit soepeler en comfortabeler. Met het EURO5+-motorblok geniet je van dynamische prestaties en een efficiënte rijervaring.



Het volledig vernieuwde dashboard combineert een 4,2 inch TFT-kleurenscherm met een 2,8 inch LCD-scherm voor optimale informatie. Smartphoneconnectiviteit geeft toegang tot gratis Garmin-navigatie*, oproepen, berichten, muziek en meer. Met tractiecontrole, ABS en het nieuwe Emergency Stop Signal (ESS) is de XMAX 300 Tech MAX+ volledig uitgerust voor veilig en stijlvol rijden, altijd en overal. (*Beschikbaarheid van navigatie en functies kan per land variëren.)

Te Koop bij Yamaha dealer Motorstore Uithoorn.
Neem contact op voor beschikbaarheid in de winkel.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorstore Uithoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: YAMAHA in 1953 - In 1953 was Genichi op zoek naar een efficiëntere manier om de metaalbewerking en de machineproductie te gebruiken naast het vervaardigen van vliegtuigpropellers. Terugkijkend op de oprichting van de Yamaha Motor Company zei Genichi:" Het gehele bedrijf was gezond en ook financieel was er ruimte om te investeren. Ik voelde daarbij ook een noodzaak dit in een andere branche te doen. Dus deed ik wat onderzoek." Hij onderzocht verschillende producten waaronder naaimachines, auto-onderdelen, scooters, driewielers en motorfietsen. De grootte van de markt en de geringe concurrentie deden hem besluiten om motorfietsen te gaan produceren. Toen hem gevraagd werd naar deze beslissing vertelde hij: "Ik heb mijn R&D divisiechef en andere managers erop uit gestuurd om de toonaangevende bedrijven in het land te bezoeken. Zij kwamen terug met de beoordeling dat er nog volop mogelijkheden waren ondanks onze late toetreding tot deze markt. Ik wilde niet onvoorbereid de motorfietsenbusiness betreden. Zodoende hebben we enige tijd langs Duitse fabrikanten getoerd voordat we een 125 cc motorfiets lanceerden. Ik heb gedurende de Europese tour die volgde ook veel geleerd over het bouwen van een motorfiets. Er werd zoveel mogelijk onderzoek gedaan om onszelf ervan te verzekeren dat we klaar waren voor de klus. Toen we daar zeker van waren zijn we gestart''.
© 2000 - 2025 Motoroccasion