Nieuwsbrief:

YAMAHA  X MAX 300 ABS - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
ICON BLACK (MBL
Vermogen:
Teller:
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
EU verantwoordelijke: YAMAHA MOTOR EUROPE N.V. branche NL KOOLHOVENLAAN 101 1119 NC SCHIPHOL, NL

De XMAX 300 is volledig uitgerust met de nieuwste technologie die is ontworpen om je de ultieme rijervaring te geven. Het verbonden 4,3 inch LCD-dashboard geeft sms-, oproep- en e-mailmeldingen weer, en de tractiecontrole en ABS zorgen voor extra vertrouwen tijdens het rijden. Onder de zitting is ruimte voor twee helmen* - en er is een handige USB type C aansluiting. (*Afhankelijk van hun grootte en vorm.)

De XMAX 300 is veel meer dan Yamaha's toonaangevende Sport Scooter. Want elk detail van dit superstijlvolle model is ontworpen en gebouwd om je een nog aangenamere rijervaring te geven - of je nu naar de stad pendelt of op weg bent om vrienden en familie te bezoeken. Maak nu de overstap naar de MAX - en geniet elke dag van de voordelen!

De prijzen van onze nieuwe motorfietsen en scooters zijn altijd inclusief afleveringskosten. Wij bieden tegen aantrekkelijke tarieven diverse BOVAG garantiepakketten aan op onze gebruikte motorfietsen. Informeer hiervoor bij onze verkoopafdeling.

Voordelig en goed verzekeren? kijk op www.motoportveldhoven.nl
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
MotoPort Veldhoven
De Run 5202
Veldhoven
Plan de route
040-2012542
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1945 - Sangster verkoopt Ariel aan BSA. De produktie wordt verder in gang gezet in Warwick. Ook start de bouw van een nieuwe assemblagehal in Meriden, een nu beter gelegen handelscentrum. Men start ook met het produceren van vliegtuigmotoren en is zelfs één van de betere aan het eind van de oorlog. Turner verlaat Triumph na een knallende ruzie met Sangster en gaat bij BSA werken. Bert Hopwood neemt zijn plaats in en werkt verder aan een nieuwe zijklepper als concurrent voor de militaire BSA. Deze ging echter nooit in productie. Laat-1943 komt Turner terug naar het bedrijf op verzoek van Sangster. In totaal werden in de oorlogsjaren 50.000 motoren geproduceerd.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van

© 2000 - 2025 Motoroccasion