Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Aangeboden deze in zeer nette staat verkerende Yamaha Wolverine 350.
Weinig km - Rijd zeer goed - Bouwjaar 2010 - Incl kenteken - Automaat.
Van Laar Motoren - Een passie voor Harley-Davidson.
Van Laar Motoren is gespecialiseerd in de in- en verkoop van motoren.
Onze voorkeur gaat uit naar Harley-Davidson.
Maar onze passie is motoren alles is welkom.
Bezichtiging uitsluitend op afspraak:
Woensdags t/m Zaterdags.
Inruil - Inkoop:
Alle inruil tegen handelsprijs is bespreekbaar.
Wij zijn doorlopend opzoek naar mooie nette kloppende Harley-Davidson motoren voorkeur 5HD.
Een andere mooie nette motor te koop? Altijd aanbieden! - Wij handelen de aankoop snel en discreet af - Wij zijn een RDW erkend bedrijf.
Leasen - Betalen in termijnen - Verzekeren:
Particulier of zakelijk leasen - en het verzekeren van uw motor het kan allemaal - kijk op www.vanlaarmotoren.nl voor de mogelijkheden.
Bezorgen:
Eventueel kunnen wij de bij ons aangekochte motor bij u thuis bezorgen voor slechts € 150.- binnen heel Nederland (Met uitzondering van de Waddeneilanden)
Al 30 jaar ervaring in de motoren - En natuurlijk rijden wij zelf ook Harley-Davidson.
Wij hebben altijd een mooie voorraad kritisch geselecteerde Harley-Davidson motoren op voorraad.
Altijd bellen of mailen voor een afspraak/bezichtiging.
Contact:
www.vanlaarmotoren.nl
info@vanlaarmotoren.nl
0626816033
Inkoop - Inruil - Uw motor verkopen?
Inkoop/inruil van uw huidige motor tegen handelsprijs is bespreekbaar.
Wij zijn altijd op zoek naar nette gebruikte motoren.
WIj ruimen op: SuperDeal!
Deze motor bieden wij zeer scherp aan, dit om snel ruimte te maken voor een groot aantal nieuwe motoren die wij op korte termijn binnen gaan krijgen - Dus pak uw voordeeel!
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
 |
Motor | 1 cilinder 4 takt |
Boring x slag | 83|64.5 |
Cilinder inhoud | 349 |
Comp. verhouding | 9.2:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Mikuni 33mm BSR, carburatie |
Ontsteking | DC – CDI |
Vermogen | || |
Max. koppel | | |
Koppeling | |
Versnellingsbak | Automaat |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14.5 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | |
Vering achter | |
Remmen voor | Hydraulische dubbele schijf |
Remmen achter | Trommel |
Voorband | AT23x8-12 |
Achterband | AT23x10-12 |
Wielbasis | |
Lengte | 1978 |
Breedte | 1063 |
Hoogte | 1095 |
Zithoogte | 840 |
Drooggewicht | 217 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | De Wolverine YFM350 is zo speciaal omdat hij een stoer "wie-houdt-me-tegen" 348cc lucht/oliegekoeld motorblok combineert met onze beroemde Ultramatic transmissie. Deze combinatie zorgt voor een sportieve allrounder die zowel praktische inzetbaarheid als superieure offroad-prestaties levert. De Wolverine is uitgerust met sportief getunede vering en een laag totaalgewicht, maar ook met een comfortabel zadel en moderne styling. |
Van Laar Motoren is gespecialiseerd in de in- en verkoop van Harley-Davidson motoren.
- Wij zijn een RDW erkend bedrijf.
- Altijd even bellen voordat u onze kant op komt aub.
 | Baarle-Nassau, Noord-Brabant |
 | 06-26816033 |
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met
plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede
Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door
Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken