Nieuwsbrief:

YAMAHA  VMX 1200 BLACK MAX - 1998

Garantie: Nee
23265 Km
ZWART
yamaha - vmx-1200-black-max
yamaha - vmx-1200-black-max
yamaha - vmx-1200-black-max
yamaha - vmx-1200-black-max
yamaha - vmx-1200-black-max
yamaha - vmx-1200-black-max
yamaha - vmx-1200-black-max
yamaha - vmx-1200-black-max
yamaha - vmx-1200-black-max
yamaha - vmx-1200-black-max
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Prijs: Op aanvraag

Yamaha V-MAX 1200 Black Max


- Kenteken: ML-BZ-17
- Merk: Yamaha
- Model: Chopper
- Tellerstand: 23265 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 1998
- Transmissie: Geschakeld 5
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 1198 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 104 kW / 142pk
- Ledig gewicht: 276 kg
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2


Exterieur

- Korte kentekenplaathouder
- Vampire uitlaat

Interieur

- Aftermarkt oliedrukmeter

Overige

- 2 Sleutels aanwezig


Hierbij aangeboden : Yamaha V-MAX 1200 Black Max

Ben je opzoek naar een krachtige muscle bike met unieke uitstraling?
Deze Yamaha VMW 1200 Black Max uit 1998 is een echte blikvanger in topstaat!

- Vampire uitlaat, uniek geluid
- Zeer goed onderhouden, carburateurs gereviseerd
- Custum details, stoere uitstraling
- Comfortabele zithouding, voor een fijne rijervaring
- Klaar voor het seizoen, direct rijden en genieten

Deze Yamaha V-MAX 1200 Black Max is een legendarische motor met pure V4 Power. Dankzij de lage kilometerstand en de goede onderhoudsstaat is dit een geweldige kans voor liefhebbers van brute performance en een uniek geluid.

Interesse? neem dan contact op met ons, let op wij zijn alleen op afspraak geopend, bel of app daarom altijd voordat u langs komt.



Van der Veen Motoren
Oude Rijksweg 525 a
7954GL Rouveen
0612304135
info@vanderveenmotoren.nl

www.vanderveenmotoren.nl

We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor jou belangrijk zijn en je beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor aanvullende vragen.
Opties en Accessoires:
2 Sleutels aanwezig, Aftermarkt oliedrukmeter, Korte kentekenplaathouder, Vampire uitlaat




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Der Veen Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion