Nieuwsbrief:

YAMAHA  TTR 125 LWE - 2021

Garantie: Nee
5 Uur
Blauw
yamaha - ttr-125-lwe
yamaha - ttr-125-lwe
yamaha - ttr-125-lwe
yamaha - ttr-125-lwe
yamaha - ttr-125-lwe
yamaha - ttr-125-lwe
yamaha - ttr-125-lwe
yamaha - ttr-125-lwe
yamaha - ttr-125-lwe
yamaha - ttr-125-lwe
yamaha - ttr-125-lwe
yamaha - ttr-125-lwe
yamaha - ttr-125-lwe
yamaha - ttr-125-lwe
yamaha - ttr-125-lwe
yamaha - ttr-125-lwe
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Als nieuwe Yamaha TTR 125 LWE met slechts 5 rijuren
Fijne crosser met elektrische starter om de jeugd te leren rijden
Betreft een BTW motor ( ondernemers kunnen € 677,00 aan BTW verrekenen )
Zelf gebruikt
Voorzien van lithium accu
Voorzien van servicebeurtje
Interesse in deze TTR 125 ? Neem contact op voor een afspraak
Tot ziens bij Ros Motoren in het Brabantse Etten-Leur !

 
  • Specialist in Ducati, Triumph, KTM en Yamaha!
     
  • Wilt u een filmpje van deze motor ontvangen ? Dat kan ! Vraag aan via WhatsApp 06-81382470 





Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Ros Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion