Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
RIDE TO A NEW START!
* Nieuwe locatie, Nieuwe kansen! *
Onze showroom verhuist naar een nieuwe locatie, maar EERST maken we plaats voor waanzinnige acties!
Kom langs tijdens de *Motor(ver)Huis voordeelweken* en profiteer van extra voordeel op ons complete assortiment!
- Waarom wachten? De motor van je dromen is dichterbij dan je denkt! -
NU TE KOOP VAN €8750,- VOOR €8250,- !
Yamaha Tracer 900 ABS in zeer nette originele nieuwstaat met onderhoudsgeschiedenis
- WELKOM BIJ MOTORHUIS BRABANT
De mooiste motoren en de scherpste prijzen vindt u hier!
wij verzorgen verkoop, onderhoud en reparatie voor alle merken en types motoren, Bel, mail of kom langs voor al uw motorvragen.
Wij ruilen ook motoren in kijk op de website onder de rubriek SERVICE
Bij ons vindt u geen offertes met kleine lettertjes. Wij zijn duidelijk tegenover onze klanten. Geen afleveringskosten, geen kosten rijklaar maken,.Basis pakket is geen garantie voor motoren ouder dan 24 maanden . Maar voor een kleine meerprijs bieden wij u 6 of 12 of zelfs 24 maanden garantie.
Gratis 10 dagen All-Risk verzekerd !
Aan type en letterfouten kunnen geen rechten worden ontleend.
OP WAT IS UITERSTE PRIJS EN BIEDINGEN GEVEN WIJ GEEN REACTIE !
Motorhuisbrabant
Lannerstraat 9
5011 ET Tilburg
www.motorhuisbrabant
info@motorhuisbrabant.nl
013-8225552 of 06-41341900 na 18.00u mocht u binnen de openingstijden niet kunnen maken wij graag een afspraak met u
BIJ ONS IS PRIJS OOK ECHT PRIJS !!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 3-cilinder, Vloeistofgekoeld, 4-takt, dubbel bovenliggende nokkenas, 4-kleppen |
Boring x slag | 78.0|59.1 |
Cilinder inhoud | 847 |
Comp. verhouding | 11.5 : 1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie |
Ontsteking | TCI |
Vermogen | 115 |84.6|10.000 |
Max. koppel | 87.5|8.500 |
Koppeling | Nat, meervoudige platen |
Versnellingsbak | |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 18 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Diamantvormig |
Vering voor | 137 mm |
Vering achter | 130 mm |
Remmen voor | Hydraulisch bediend, twee remschijven, Ø 298 mm |
Remmen achter | Hydraulisch bediend, enkele remschijf, Ø 245 mm |
Voorband | 120/70ZR17M/C (58W) (Tubeless) |
Achterband | 180/55ZR17M/C (73W) (Tubeless) |
Wielbasis | 1.440 |
Lengte | 2.160 |
Breedte | 950 |
Hoogte | 1,375 |
Zithoogte | 860 |
Drooggewicht | 210 |
Leverbare kleuren | Lava Red, Race Blu, Mistral Grey |
Beschrijving | De MT-09 Tracer is een compromisloze Action Tourer, een ware kilometervreter met een uiterst controleerbaar, maar ook agressief karakter.
De Tracer is voorzien van een strak gevormde kuip en een grote brandstoftank. De verstelbare zitpositie zorgt voor een rijcomfort dat niets te wensen overlaat.
Maar dit is geen gewone Tourer. Het uiterst krachtige MT-09 Tracer driecilinder motorblok, standaard voorzien van traction control, is gebouwd voor pure rijsensatie. Met het lichtgewicht aluminium frame en het geavanceerde ABS remsysteem, snakt de MT-09 Tracer telkens weer naar de volgende bocht. Eén machine, twee zielen. |
WELKOM BIJ MOTORHUIS BRABANT
De mooiste motoren en de scherpste prijzen vindt u bij Motorhuis Brabant.
Onze showroom met een uitgebreide selectie van jonge gebruikte motoren is in Tilburg Noord te vinden.
Daarnaast kunt u ook ons volledig assortiment op deze website bekijken.
 | Tilburg, Noord-Brabant |
 | 013-8225552 |
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te
ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken