Nieuwsbrief:

YAMAHA  TRACER 7 GT - 2024

Garantie: Ja
10587 Km
PHANTOM BLUE
yamaha - tracer-7-gt
yamaha - tracer-7-gt
yamaha - tracer-7-gt
yamaha - tracer-7-gt
yamaha - tracer-7-gt
yamaha - tracer-7-gt
yamaha - tracer-7-gt
yamaha - tracer-7-gt
yamaha - tracer-7-gt
yamaha - tracer-7-gt
yamaha - tracer-7-gt
yamaha - tracer-7-gt
yamaha - tracer-7-gt
yamaha - tracer-7-gt
yamaha - tracer-7-gt
yamaha - tracer-7-gt
yamaha - tracer-7-gt
yamaha - tracer-7-gt
yamaha - tracer-7-gt
yamaha - tracer-7-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024

De Yamaha Tracer 7 GT uit 2024 is dé perfecte balans tussen sportiviteit en comfort. Deze veelzijdige sport-toermotor is ontworpen voor zowel dagelijkse ritten als lange touravonturen, en wordt geleverd in de stijlvolle kleur Phantom Blue – een elegante, moderne tint die perfect past bij het dynamische karakter van deze machine.

Dankzij de standaard harde zijkoffers is er voldoende bagageruimte voor weekendtrips of woon-werkverkeer. Het comfortabele zadel, het verhoogde touringwindscherm en de ergonomische zithouding maken lange ritten moeiteloos. De smartphoneconnectiviteit via het 5-inch TFT-kleurendisplay zorgt ervoor dat je onderweg altijd verbonden blijft – van routeplanning tot inkomende meldingen.



Highlights van deze Tracer 7 GT:


- Krachtige 689cc CP2-tweecilinder met veel koppel

-

Luxe GT-uitvoering met ruime zijkoffers



- Comfortabel zadel en hoog windscherm

Smartphone-connectiviteit via TFT-scherm

Modern LED-verlichtingssysteem



- Lichtgewicht en wendbaar rijgedrag


-
Stijlvolle kleur: Phantom Blue



Of je nu een sportieve rijstijl hebt of een lange tour in het vooruitzicht, de Tracer 7 GT 2024 biedt het beste van beide werelden.

MotorCentrumWest
Al 16 jaar de Yamaha Exclusief dealer voor West Nederland. Altijd de nieuwste Yamaha modellen op voorraad. En keuze uit 50 jonge ocassions met 3 tot 12 maanden garantie. Kom langs in onze Showroom en overtuig Uzelf. Ook voor een financierings advies op maat bent U bij ons aan het juiste adres.
  • In deze aparte tijden van de Coronapandemie maakt MCW het toch mogelijk om met onze gebruikte en de meeste nieuwe motoren te kunnen proefrijden. Na een uitvoerige kennismaking en interesse peiling via email  is het mogelijk dat MCW met de door U gewenste motorfiets naar uw thuis locatie komt zodat U een proefrit kunt maken en de eventuele inruil motorfiets getaxeerd kan worden. Dit alles natuurlijk binnen de richtlijnen van het RIVM.
    Meer weten? Neem gerust contact op! 

Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Centrum West
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geƫxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion