Nieuwsbrief:

YAMAHA  TMAX TECH MAX 560 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
CERAMIC GREY
yamaha - tmax-tech-max-560
yamaha - tmax-tech-max-560
yamaha - tmax-tech-max-560
yamaha - tmax-tech-max-560
yamaha - tmax-tech-max-560
yamaha - tmax-tech-max-560
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2025
Garantie: YAMAHA 5 JAAR

De TMAX Tech MAX van Yamaha is dé ultieme sportscooter van 2025, ontworpen voor rijders die topprestaties willen combineren met comfort en stijl. Met dynamische dubbele koplampen en een strakker vormgegeven kuipwerk straalt dit model sportieve verfijning uit. De krachtige 560cc EURO5+ motor en automatische transmissie leveren een ongekend soepele en snelle rijervaring, terwijl het aluminium chassis en de instelbare vering garant staan voor precisie en controle. Luxe voorzieningen zoals een verwarmd zadel, verwarmde handgrepen en een elektronisch verstelbaar scherm maken elke rit comfortabel en stijlvol.



De TMAX Tech MAX biedt geavanceerde technologie, zoals Brake Control, cruisecontrol, tractioncontrol en een tweepositie D-MODE, samen met een verbonden 7-inch dashboard dat gratis Garmin-navigatie* ondersteunt.

Voor 2025 is deze premium sportscooter beschikbaar in de stijlvolle kleuren Ceramic Grey en Dark Magma.

Te koop bij Yamaha dealer Motorstore Uithoorn
Neem contact op voor beschikbaarheid in de winkel.

(*Sommige navigatiefuncties zijn niet in alle landen beschikbaar.)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorstore Uithoorn
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Springer" betekent: De springervoorvork werd decennia lang gebruikt op een aantal Amerikaanse motorfietsmerken, zoals Henderson, Ace, Excelsior en Cleveland, maar het meest en het langst op Harley-Davidson, waarop hij recentelijk opnieuw is toegepast. In alle gevallen is hier sprake van een zogenaamde geduwde parallel schommelarmvork. De vork ontleent zijn bijnaam springer aan de toepassing van uitwendige veren (springs). Op Harley-Davidson na hebben constructeurs van motorfietsen de telescopische vork na de Tweede Wereldoorlog unaniem verkozen boven de springer. Toch zijn zowel constructeurs als motorrijders het er na zoveel jaren nog niet over eens welk principe nou beter is: de schommelarm- of de telescoopvork.
© 2000 - 2025 Motoroccasion