Nieuwsbrief:

YAMAHA  TMAX TECH MAX 560 - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Ceramic Grey
Vermogen:
35 kW
Teller:
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Ja
yamaha - tmax-tech-max-560
yamaha - tmax-tech-max-560
yamaha - tmax-tech-max-560
yamaha - tmax-tech-max-560
yamaha - tmax-tech-max-560
yamaha - tmax-tech-max-560
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2025
Garantie: YAMAHA 5 JAAR

De TMAX Tech MAX van Yamaha is dé ultieme sportscooter van 2025, ontworpen voor rijders die topprestaties willen combineren met comfort en stijl. Met dynamische dubbele koplampen en een strakker vormgegeven kuipwerk straalt dit model sportieve verfijning uit. De krachtige 560cc EURO5+ motor en automatische transmissie leveren een ongekend soepele en snelle rijervaring, terwijl het aluminium chassis en de instelbare vering garant staan voor precisie en controle. Luxe voorzieningen zoals een verwarmd zadel, verwarmde handgrepen en een elektronisch verstelbaar scherm maken elke rit comfortabel en stijlvol.



De TMAX Tech MAX biedt geavanceerde technologie, zoals Brake Control, cruisecontrol, tractioncontrol en een tweepositie D-MODE, samen met een verbonden 7-inch dashboard dat gratis Garmin-navigatie* ondersteunt.

Voor 2025 is deze premium sportscooter beschikbaar in de stijlvolle kleuren Ceramic Grey en Dark Magma.

Te koop bij Yamaha dealer Motorstore Uithoorn
Neem contact op voor beschikbaarheid in de winkel.

(*Sommige navigatiefuncties zijn niet in alle landen beschikbaar.)




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Motorstore Uithoorn
Ant. Philipsweg 5-7
Uithoorn
Plan de route
0297-540163
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2025 Motoroccasion