|
Motor | Vloeistofgekoeld, 4-takt, 1 cilinder |
Boring x slag | 66|73 |
Cilinder inhoud | 499 |
Comp. verhouding | 11,0:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Elektronische brandstofinjectie |
Ontsteking | TCI |
Vermogen | 43.5|32|7500 |
Max. koppel | 46.4|6500 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | Automaat met V-riem |
Verhouding | |
Overbrenging | V snaar |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 11.8 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | CF-gegoten aluminium frame |
Vering voor | Telescopische voorvork |
Vering achter | Swingarm (Monocross) |
Remmen voor | Twee remschijven, Ø 267 mm |
Remmen achter | Enkele remschijf, Ø 267 mm |
Voorband | 120/70-15 |
Achterband | 160/60-15 |
Wielbasis | 1580 |
Lengte | 2195 |
Breedte | 775 |
Hoogte | 1337 |
Zithoogte | 800 |
Drooggewicht | 225 |
Leverbare kleuren | Midnight black, moon shadow, competition white |
Beschrijving | Met de eerste TMAX creëerde Yamaha het segment
van de sportieve motorscooter. Dankzij zijn unieke
combinatie van sportieve motorfietsprestaties en het
gebruiksgemak en comfort van een scooter, groeide
de TMAX uit tot een legende.
Met de introductie van de nieuwe generatie TMAX
heeft Yamaha zijn koppositie op de markt voor
motorscooters verder versterkt. En met de TMAX
BLACK MAX scherpt Yamaha het concept van de
sportieve motorscooter nu nog verder aan.
Het dynamische kuipwerk is afgewerkt in een
nieuwe tweekleurige combinatie van mat en
glanzend zwart die harmonieus contrasteert met de
gouden kleur van de velgen en de goudkleurige
details op zowel het zadel als de rest van de TMAX. |