Nieuwsbrief:

YAMAHA  TENERE 700 RALLY EDITION - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
SKY BLUE
yamaha - tenere-700-rally-edition
yamaha - tenere-700-rally-edition
yamaha - tenere-700-rally-edition
yamaha - tenere-700-rally-edition
yamaha - tenere-700-rally-edition
yamaha - tenere-700-rally-edition
yamaha - tenere-700-rally-edition
yamaha - tenere-700-rally-edition
yamaha - tenere-700-rally-edition
yamaha - tenere-700-rally-edition
yamaha - tenere-700-rally-edition
yamaha - tenere-700-rally-edition
yamaha - tenere-700-rally-edition
yamaha - tenere-700-rally-edition
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2025
Garantie: YAMAHA 5 JAAR

Maak kennis met de Ténéré 700 Rally – een krachtige Adventure-motorfiets, ontworpen voor maximale prestaties in off-road omstandigheden en geïnspireerd door Yamaha’s rijke rally-historie. Deze motor is uitgerust met geavanceerde rally-technologie, zoals een volledig instelbare KYB-voorvork met lange veerweg, versterkte buizen, en een stevige 4 mm aluminium carterbeschermplaat. Lichtgewicht titanium voetsteunen en slank kuipwerk dragen bij aan de wendbaarheid, terwijl het unieke kleurenschema – met goudkleurige wielen en het iconische Yamaha speedblock-ontwerp – een eerbetoon is aan Yamaha’s legendarische woestijnracers.



Met een verhoogde zadelhoogte van 910 mm biedt de Ténéré 700 Rally een nieuw, comfortabel zadel, een herontworpen brandstoftank, en een aangepast koppelingsdeksel voor optimale off-road flexibiliteit. Het innovatieve 6,3” TFT-dashboard, ontworpen in ‘Raid’ lay-out, toont enkel de essentiële informatie en is geïnspireerd op een rally roadbook – perfect voor een gepersonaliseerde rijervaring die aanpasbaar is aan elke uitdaging.

Neem contact op voor beschikbaarheid in de winkel.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorstore Uithoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1960 - 1960 250 cc Aermacchi Ala d oro - Harley-Davidson neemt over. De eerste van deze 250 s, het zogenaamde Golden Wing model, had nog steeds de 62 mm bij 72 mm boring en slag van de Chimera, had een vier-versnellings schakelbak en produceerde 22 pk bij 8,000 toeren. Een van de meest zichtbare veranderingen was de wijziging in wieldiameter van 17 inch naar 18 inch. De lage initiƫle kosten van de Golden Wing, tesamen met het gebruiksvriendelijke onderhoud en goede logistieke ondersteuning van de reserve-onderdelen maakten het een immens poulaire machine voor de private racer. Het bewees zichzelf dan ook in korte tijd op korte bochtige circuits waar het gunstige gewicht en goede acceleratie hun vruchten afwierp. Geen twijfel mogelijk, het internationale succes van deze machine plus de prestaties op eigen bodem (Lanfranco Angelini werd vijf keer Italiaans kampioen op een Aermacchi) hebben zeker bijgedragen aan het feit dat Harley-Davidson participeerde met een 50/50 aandeel met dit Varees bedrijf. Door een grote belangstelling in the U.S.A. voor snelle en lichte sportmodellen werd het voor Amerika s grootste fabrikant duidelijk snel te moeten reageren op dit gat in de modellenlijn om hun marktaandeel te behouden. De samenwerking met Aermacchi verliep succesvol waarbij steeds meer produkten de Atlantische oceaan over staken. Op het einde van 1960 vergroote Harley-Davidson haar aandeel en werd hierdoor eigenaar van het Italiaanse merk. Op dat moment produceerde men al voor 75 procent voor de Amerikaanse markt. Hieronder ook een, nu wereldberoemde, motorscooter, de Topper . Deze was uitgerust met een trekkoord startmechanisme die u wellicht kent van de grasmaaier.
© 2000 - 2025 Motoroccasion