Nieuwsbrief:

YAMAHA  TDM 900 - 2005

Garantie: Ja
52500 Km
Blauw Metallic
yamaha - tdm-900
yamaha - tdm-900
yamaha - tdm-900
yamaha - tdm-900
yamaha - tdm-900
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Prachtige Yamaha TDM 900 aangeboden met topkoffer, bijzonder mooie kleur en weinig kilometers op de teller!

Heerlijk rijdende twin, heel soepel rijgedrag voor maximaal rijplezier. Geschikt voor woonwerk/tour/reizen etc!

Bouwjaar  : 2005
Tellerstand: 52500

Motorfiets is keurig onderhouden en staat opstapklaar.

Voorzien van:
  • MRA donkere varioruit.
  • Leovince dempers ( super gaaf en niet overdreven geluid)
  • Givi topkoffer met leuning voor passagier
  • Nieuwe achterband en beurt gehad

Motor start direct, rijd perfect en loopt als een zonnetje. Ook alle elektra en verlichting is werkend.
Daarnaast voorzien van topkoffer! altijd handig maar is er ook makkelijk af te halen eventueel.

Kortom deze mooie en betrouwbare TDM twin staat klaar voor jou, neem nu contact op!

Prijs zo mee voor €3750.- 

Inruil? Ja, graag!
  • Inclusief 14dagen gratis Allrisk verzekering.
  • Gratis tenaamgesteld op jouw naam


Kortom deze mooie en betrouwbare transalp staat klaar voor jou, neem nu contact op!


P.s. We hebben nog een zelfde exemplaar in het zilver voor de prijs van 3400! zie laatste foto.


 

  • Garantie is mogelijk in overleg.  Net niet genoeg geld, of liever een deel financieren? Geen enkel probleem. Snel geregeld via numotorrijden.nl of via de website van motoroccasion en via de betreffende advertentie op het kopje betaalgemak te klikken. Vragen? Bel!

    Voor vragen of het maken van een afspraak kun je gerust bellen met tel 06 - 50 266 464
    Graag tot ziens bij Louwsma Motoren!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Louwsma Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS.
© 2000 - 2024 Motoroccasion