Nieuwsbrief:

YAMAHA  SCR 950 - 2019

Bouwjaar:
2019
Kleur:
Rood
Vermogen:
40 kW
Teller:
5.320 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
yamaha - scr-950
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Yamaha SCR 950,

in nieuwstaat,

lage kmstd; 5320

07-2019,

Vance&Hines luchtfilter met powercommander

USB aansluiting

rek voor zadeltassen , 1 zadeltas (snelsluiting SW-Motch) erbij

incl. 6000km beurt

GEEN AFLEVERINGSKOSTEN!!!!!!

GARANTIE!!!!!!!!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Ron van der Plaats Motoren
Noordelijke dwarsweg 98
Zevenhuizen
Plan de route
0180-633972
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1928 - In 1928 nam BMW de Fahrzeugfabrik Eisenach (FFE) in Eisenach over. Vanaf dat jaar ging BMW “paren” van motorfietsmodellen maken: ongeveer gelijktijdig kwam er een zijklepmotor als toermotorfiets en een kopklepmotor als sportmotor op de markt. De eerste voorbeelden waren de R 42 en R 47 (1928-1929). Dit kon gemakkelijk en goedkoop door het "Baukastensystem", een modulair bouwsysteem waarbij op basis van een bestaand frame en motorblok door min of meer kleine wijzigingen (cilinders, zuigers en cilinderkoppen) een motorfiets met een heel ander karakter kon worden gebouwd. De boxermotoren werden in de inhoudsklassen 500 en 750 cc gebouwd. Vanaf het begin kon elektrische verlichting geleverd worden, maar vanaf 1928 werd deze standaard gemonteerd. Tot 1929 werden buisframes gebruikt, maar vanaf dat jaar waren de dubbele wiegframes als plaatframe uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion