Nieuwsbrief:

YAMAHA  NMAX 155 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
DEEP BLUE
yamaha - nmax-155
yamaha - nmax-155
yamaha - nmax-155
yamaha - nmax-155
yamaha - nmax-155
yamaha - nmax-155
yamaha - nmax-155
yamaha - nmax-155
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2024

NMAX 155

Aangedreven door een krachtige motor van 155 cc voor snellere acceleratie en met een hogere topsnelheid is de sportieve NMAX 155 één van de snelste manieren om je in de stad of op de snelweg te verplaatsen. Met een dynamisch kuipwerkontwerp en met volledige connectiviteit via de exclusieve nieuwe CCU is de NMAX 155 de slimme manier om van A naar B te gaan.

Het sportieve kuipwerkontwerp is voorzien van de nieuwste LED-verlichting en heeft een aerodynamische voorkuip die meer bescherming biedt tegen wind en regen, terwijl het chassis ervoor zorgt dat je gemakkelijker door het verkeer kunt manoeuvreren en een comfortabelere en meer ontspannen zitpositie biedt.

Maar wat de NMAX 155 echt tot het ultieme voertuig voor woon-werkverkeer in de stad maakt, is dat je met deze scooter te allen tijde connected kunt blijven. De nieuwe Communication Control Unit (CCU) koppel je via Bluetooth met je smartphone om toegang te krijgen tot belangrijke informatie. En functies zoals het met de Smart Key werkende sleutelloze contact, de stroomaansluiting en de opbergruimte onder de zitting maken het dagelijks leven zoveel gemakkelijker.

Leverbaar in: Deep Blue, Ruby Red, Milky White en Power Grey

Te koop bij Yamaha dealer Motorstore Uithoorn
Neem contact op voor beschikbaarheid in de winkel.
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motorstore Uithoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion