Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 10 ABS - 2016

€ 9.488,- € 9.888,-
26090 Km
Tech Black
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
yamaha - mt-10-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
PROFITEER NU VAN ONZE MEGA ZOMER UITVERKOOP!!! DEZE MOTOR NU VAN €9.888,- VOOR €9.488,- ! WEES ER SNEL BIJ WEG = WEG! NEEM EEN KIJKJE OP ONZE WEBSITE VOOR ALLE TOPDEALS!

In mooie staat verkerende Yamaha MT-10 ABS in de prachtige Tech Black kleurstelling!


De Yamaha is voorzien van:
  • ABS systeem
  • 3 standen Traction control
  • 3 standen motorvermogen
  • Cruise Control
  • Comfort zadel
  • Korte kentekenplaathouder
  • Akrapovic uitlaat
  • Blokbeschermer
  • Smoke ruitje
  • Verstelbare sport remhendel
  • Verstelbare sport koppelingshendel
  • Quadlock telefoonhouder
  • Kleine smoke LED knipperlichten voor
  • Kleine smoke LED knipperlichten achter
  • Tankpads
  • Radiator covers
  • Wheelstriping
  • Bobbins
  • Voovering instelbaar
  • Achterveer instelbaar
  • Sport voesteunen
  • Rode ventieldopjes
  • Gear indicator
  • 3 sleutels 
De nieuwe MT-10 is afgesteld om een sentationeel gevoel van koppel te produceren voor de meest opwindende rijervaring. Dit is de meest geavanceerde Hyper Naked ooit gebouwd door Yamaha. De nieuwste MT-10 is vervaardigd met behulp van de allernieuwste motor- en chassistechnologie van de R1 en geeft je meer kracht, meer wendbaarheid en meer gevoel.

De Yamaha wordt afgeleverd met:
- Onderhoudsbeurt
- 1 maand gratis verzekering, onder de voorwaarden van zelfverzekerdmotorrijden.nl
- Prijs betreft meeneemprijs zonder garantie. Keuze uit 3 garantiepakketten tegen een kleine meerprijs mogelijk:
3 maanden garantie €295,-
6 maanden garantie €495,-
12 maanden garantie €795,-

De MT-10 komt uit 2016 en heeft 26.090 km gereden. De motor verkeert in een mooie staat.

De specialiteiten van T.D.K. Exclusive:

- Financiering mogelijk!
- Bezorging mogelijk!
- Inruil mogelijk!
- Géén onverwachte afleverkosten.
- Wij kunnen het voertuig voor u ter plekke tenaamstellen/vrijwaren.
- Bezichtiging, bij serieuze interesse tot koop, in de avonduren ook mogelijk!

Bekijk ook onze andere advertenties voor de actuele voorraad van onze motoren!

Gelieve een afspraak te maken voor bezichtiging.

Volg ons ook op Instagram
T.D.K. Exclusive

Trefwoorden: Yamaha MT 07 09 SP 10 03 01 Tracer 900 700 XSR MT-10 SP
Opties en Accessoires:
ABS systeem
3 standen Traction control
3 standen motorvermogen
Cruise Control
Comfort zadel
Korte kentekenplaathouder
Akrapovic uitlaat
Blokbeschermer
Smoke ruitje
Verstelbare sport remhendel
Verstelbare sport koppelingshendel
Quadlock telefoonhouder
Kleine smoke LED knipperlichten voor
Kleine smoke LED knipperlichten achter
Tankpads
Radiator covers
Wheelstriping
Bobbins
Voovering instelbaar
Achterveer instelbaar
Sport voesteunen
Rode ventieldopjes
Gear indicator
3 sleutels 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
T.D.K. Exclusive
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion