Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 09 SP - 2018

Garantie: Ja
41953 Km
SP
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
yamaha - mt-09-sp
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
  • Merk & Model: Yamaha MT-09 SP

  • Bouwjaar: 2018

  • Kilometerstand: 41.953 km

  • Vermogen: 115 pk (84,6 kW)

  • Cilinderinhoud: 847 cc

  • Kleur: SP-kleuren (blauw/zilver/zwart)

  • Prijs: €9.249 (zo meenemen)

  • Garantie: Ja (alleen bij afname van afleverkosten)

  • Geschikt voor 35 kW: Nee

  • Inruil mogelijk: Ja

  • Financiering mogelijk: Ja

    Opties & accessoires: 

    AkrapoviÄ uitlaat – Sportieve sound en premium uitstraling
    Korte kentekenplaathouder – Strakke en sportieve look
    Rizoma knipperlichten – Compact, stijlvol en goed zichtbaar
    Custom buddy – Comfortabel en uniek zadel
    Rizoma rem- en koppelingshevels – Verstelbaar en van hoge kwaliteit
    GB Racing beschermkappen bij blok – Optimale bescherming van het motorblok
    Gilles voetsteunen, schakelpedaal en achterrempedaal – Sportieve en hoogwaardige onderdelen
    Bobbins – Voor gebruik met paddockstand
    Traction control instelbaar – Pas het rijgedrag aan op jouw voorkeur
    Instelbare vering – Naar wens af te stemmen op rijstijl en omstandigheden
    Öhlins vering (achter) – Topklasse demping voor extra controle en comfort
    Zwart laag windscherm – Compacte windbescherming met stoere look
    Rizoma stuurdoppen – Stijlvolle afwerking van het stuur
    Kettingbeschermer – Beschermt de ketting en houdt het netjes
    Tandwiel cover – Strakke afwerking en extra bescherming
    Automatisch kettingsmeersysteem van Cameleon – Altijd een goed gesmeerde ketting, automatisch geregeld

  • Waarom kiezen voor Motorsport Klazienaveen?

    -Ervaren werkplaats – Onderhoud, reparatie en schadeherstel door experts.
    -Proefrijden mogelijk – Ervaar zelf het rijplezier.
    -Bezorging aan huis – Gemakkelijk en snel geleverd.
    -Deskundig advies – Persoonlijke service van motorliefhebbers.
    -Kwaliteit & passie – Alleen de beste voertuigen en onderdelen.
    -Flexibele betaalopties – Betalen bij aflevering of financiering mogelijk.
    -Servicebeurt & aflevercontrole – Altijd veilig en goed onderhouden de weg op.
    -10 dagen gratis all-risk verzekering – Extra zekerheid bij aankoop van een motor!

    Bezoek ons in Klazienaveen!
    Adres: Kruizemunt 4, 7892 AB Klazienaveen
    Telefoon: 0591-393 408
    WhatsApp: +31 611844404
    Website: www.motorsportklazienaveen.nl

    Openingstijden:
    Dinsdag t/m vrijdag: 09:00 - 17:30
    Zaterdag: 10:00 - 16:00

    Afleverkosten €249 – geen verplichting!
    De genoemde prijs is de zo-meeneemprijs, zonder garantie. Je bepaalt zelf of je kiest voor extra zekerheid.
    Voor €249 afleverkosten krijg je:
    âœ”ï¸ Een complete afleverbeurt
    âœ”ï¸ 3.000 km garantie op het blok (binnen 1 jaar)
     

    Let op: Vooraf aanmelden is verplicht voor proefritten en afleveringen. Geen aanmelding = geen verzekering.

    We doen ons uiterste best om alle informatie zo actueel en accuraat mogelijk te houden. Toch kunnen er typefouten voorkomen. Controleer altijd de details voor aankoop. Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorsport Klazienaveen
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion