Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 07 ABS - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
TECH BLACK
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
yamaha - mt-07-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2025

De nieuwste MT-07 is krachtiger dan ooit, met topklasse specificaties zoals radiaal gemonteerde remklauwen, een robuuste 41 mm omgekeerde voorvork en ultralichte SpinForged wielen. Deze upgrades zorgen voor een uitzonderlijk wendbare rijervaring en optimaal rijplezier. Dankzij de innovatieve akoestische versterkingstechnologie komt het diepe inlaatgeluid tot leven, terwijl het iconische CP2-gebrul zorgt voor een meeslepende en onvergetelijke rit.

Met een strak, nieuw design belichaamt deze MT-07 het pure, minimalistische karakter, met een krachtigere zitpositie en een onderscheidende look, compleet met een minimalistische LED-koplamp. Elk detail is ontworpen voor maximale prestaties en uitstraling – alleen wat bijdraagt aan de rijervaring is toegevoegd.

Beschikbaar in Icon Blue, Tech Black en Ice Storm en met 5 jaar garantie. Bovendien is de MT-07 ook leverbaar in een 35 kW-versie, speciaal voor A2-rijders. Hiermee tilt deze motor de "Dark Side of Japan"-attitude naar een heel nieuw niveau, voor iedere rijder toegankelijk.

Neem contact op voor beschikbaarheid in de winkel.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorstore Uithoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion