Nieuwsbrief:

YAMAHA  FZR 400 RR - 1992

Garantie: Ja
47458 Km
WIT/ROOD
yamaha - fzr-400-rr
yamaha - fzr-400-rr
yamaha - fzr-400-rr
yamaha - fzr-400-rr
yamaha - fzr-400-rr
yamaha - fzr-400-rr
yamaha - fzr-400-rr
yamaha - fzr-400-rr
yamaha - fzr-400-rr
yamaha - fzr-400-rr
yamaha - fzr-400-rr
yamaha - fzr-400-rr
yamaha - fzr-400-rr
yamaha - fzr-400-rr
yamaha - fzr-400-rr
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Super mooie collectors item Yamaha FZR400RR .
Motor is door één van onze medewerkers geheel gerestoreerd en verkeerd in abolute concours conditie.
Aub geen biedingen, prijs = prijs.
  • Motorcenter Venlo al meer dan 50 jaar uw motorplezier leverancier.


    Ziet u de motor van u dromen, voor  bezichtiging en of aankoop graag mailen verkoop@motorcentervenlo.nl , bellen of appen mag natuurlijk ook met volgend mobile nummer
                                                06-51305405


    We nemen indien we niet direct kunnen antwoorden z.s.m. contact met u op om een persoonlijke afspraak met in te plannen.

    Onze gebruikte motoren leveren wij allen met een 10 daagse gratis All risk verzekering van Combi motors.

    Bezorgen aan huis behoort tot onze mogelijkheden tegen meerprijs van slechts € 149,-

    Op onze website www.motorcentervenlo.nl vindt u vele z.g.a. nieuwe  en  gebruikte motoren in diverse prijsklassen van verschillende merken. 

    Via onze webshop www.motorcorner.nl  zorgen we dat onze producten in een paar klikken binnen handbereik zijn voor onze klanten. In onze online shop kun je de producten vinden voor onderhoud, ombouw en styling van je motor.

    P.s. Kijk ook eens op www.fietscorner.nl onze webwinkel voor uw fiets en fietsproducten.

     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcenter Venlo
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2024 Motoroccasion