Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Unieke Vespa Sprint Motorscooter
Deze motorscooter is voledig aangepast en afkomstig van 1e eigenaar
Nieuwprijs van ruim €10.000
Bouwjaar 04-2023
Km Stand 2750 (Volgende beurt bij 5000Km)
Motor in nieuwstaat
Met de volgende optie's
- Compleet Custom gespoten
- Malossi 180cc cilinder
- Malossi Force master (instelbaar)
- Bitubo Voorschokbreker
- Akrapovic uitlaat
- Custom velgen + Michelin banden
- Custom zadel
- Smoke Led verlichting
- Sierbeugels rondom
- Laag zwart windscherm
- TFT kleurendisplay op Vespa MIA Systeem (Verbinden met telefoon App)
Motor staat klaar en kan direct afgehaald worden
Inruil / Financiering mogelijk
Contact gegevens:
Huijgen Motoren & Scooters
De Kronkels 31C
3752LM Bunschoten - Spakenburg
Tel 0332999800 (ook WhatsApp)
Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
 |
Motor | Eencilinder 4 takt, 3 kleppen met elektronische injectie |
Boring x slag | | |
Cilinder inhoud | 124 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 10,7|7,9|7,700 |
Max. koppel | 10,4|6,000 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 8 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | Enkelvoudige arm met enkele hydraulische schokbreker met dubbel effect en coax veer |
Vering achter | Enkelvoudige hydraulische schokbreker met dubbel effect |
Remmen voor | 200 mm schijf |
Remmen achter | 140 mm Ø trommel |
Voorband | 110/70 12 |
Achterband | 120/70 12 |
Wielbasis | |
Lengte | 1,860 |
Breedte | 735 |
Hoogte | 1,170 |
Zithoogte | 790 |
Drooggewicht | 109 |
Leverbare kleuren | Gialla, Blu, Bianca, Nera, Rossa |
Beschrijving | ALS EEN GEKLEURDE STREEP DOOR DE STAD. LEVENDIG, SNEL, BEHENDIG EN LICHT
DE SPORTIEVE VESPINO IS TERUG MET DE VESPA SPRINT, DE LEGENDE VAN HELE GENERATIES JONGE MENSEN DIE DE MOTOR VOOR HUN VITALITEIT IN EEN VESPA WISTEN TE VINDEN
Met de compleet nieuwe Sprint introduceert Vespa de meest sportieve en dynamische ‘small body’ Vespa van dit moment. De naam ‘Sprint’ roept direct herinneringen op aan de sportieve Vespa’s – de ‘Vespini’ – uit de jaren ’60 en ’70 en deze nieuwe, sportieve variant van de Vespa Primavera voegt een nieuw hoofdstuk toe aan die legende.
De Vespa Sprint wordt in ons land leverbaar met een keuze uit twee motoriseringen: de moderne 50cc 4-takt met een keuze uit een 25 en 45 km/u uitvoering, en een 125cc 3V. |
De beste service, meer dan 30 jaar ervaring, persoonlijk contact.
 | Spakenburg, Utrecht |
 | 033-2999800 |
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken