Nieuwsbrief:

VESPA  GTS SUPERSPORT 300 IE ABS - 2025

€ 6.099,- € 8.099,-
Garantie: Ja
Nieuw
Verde Ambizioso Matt
vespa - gts-supersport-300-ie-abs
vespa - gts-supersport-300-ie-abs
vespa - gts-supersport-300-ie-abs
vespa - gts-supersport-300-ie-abs
vespa - gts-supersport-300-ie-abs
vespa - gts-supersport-300-ie-abs
vespa - gts-supersport-300-ie-abs
vespa - gts-supersport-300-ie-abs
vespa - gts-supersport-300-ie-abs
vespa - gts-supersport-300-ie-abs
vespa - gts-supersport-300-ie-abs
vespa - gts-supersport-300-ie-abs
vespa - gts-supersport-300-ie-abs
vespa - gts-supersport-300-ie-abs
vespa - gts-supersport-300-ie-abs
vespa - gts-supersport-300-ie-abs
vespa - gts-supersport-300-ie-abs
vespa - gts-supersport-300-ie-abs
vespa - gts-supersport-300-ie-abs
vespa - gts-supersport-300-ie-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuwe Vespa GTS Supersport 310 Blu Eclettico

Klaar voor elke uitdaging

De sportiefste Vespa Grand Tourer van allemaal is verkrijgbaar in matte en glanzende kleuren met carbon-look details en glanzend zwarte afwerking. Zijn krachtige persoonlijkheid wordt gecombineerd met het zadel van hoogwaardig materiaal met contrasterende stiksels. Met dit alles en nog veel meer, verandert de Vespa Gts SuperSport je leven in een spannende uitdaging.

Hoge prestaties en een sportief rijgedrag worden geleverd door het 300 cc  Euro 5+ HPE motorblok en hoogwaardig chassis met een stalen carrosserie, 12” velgen, schijfremmen op beide wielen, superieure remonderdelen, ABS met twee kanalen en ASR tractiecontrole.

De Vespa Gts SuperSport biedt standaard Vespa MIA, zodat je via Bluetooth verbinding kunt maken met je smartphone en oproepen kunt beantwoorden, naar muziek kunt luisteren en kunt bellen via spraakopdrachten. Hij wordt ook geleverd met geavanceerde functies zoals Keyless starten, Remote Seat Opening en Bike Finder, samen met een analoog LCD-scherm en een praktische USB-aansluiting in de opbergruimte in het beenschild.

  • Summer SALE!!

    Snelle levering en direct uit voorraad.

    incl. Afleveringskosten 2 jaar (Fabrieks)- garantie !!

    Inruil alle merken van harte welkom!

    Wij zijn al meer dan 30 jaar een officieele Piaggio group dealer en al meer dan 50 jaar een begrip!
    Kortom genoeg redenen om ons eens te bezoeken!
    Voor meer informatie nodigen wij u dus graag uit in onze showroom!

    Leertouwer BV Zuidergracht 1 Soest. (Woensdag gesloten) Het grootste motor- scooterbedrijf van (midden)- Nederland: 2000 m2.

    De openingtijden zijn:
    Ma, di, do, vr 13:30 - 17:30 (woensdag gesloten)
    Verkoop motoren (van 9:00 tot 12:00 op afspraak)
    Zaterdag 9:00 tot 16:00

    Wij zijn dealer van Motorfietsen: Aprilia & Moto Guzzi

    Website
    www.leertouwer.com


Opties en Accessoires:
12 Volt aansluiting, ABS, Boordcomputer




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Leertouwer Motoren en Bromfietsen B.V.
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1883 - Siegfried Bettmann komt op zijn 20e in 1883 vanuit Nuremberg, Duitsland over naar Coventry in Engeland. Nadat hij een korte tijd werkzaam is geweest bij Kelly en Co. als beschrijvingsdekundige buitenlandse talen. Na zes maanden neemt hij een baan aan bij de White Sewing Machine Co. als vertalend correspondent. Een aantal maanden werkt hij ook als verkoper in Noord Europa. In 1884 start hij S. Bettmann & Co. Import Export Agency in Londen. Hij verkoopt fietsen die gemaakt worden door Wm. Andrews maar met zijn eigen naam erop. Ze importeren ook Duite naaimachines en hebben een handelsonderneming voor andere Duitse fabrikanten. De naam Triumph vervangt die van Bettmann. Bettmann vindt het een makkelijke naam die in veel landen wordt begrepen. Hij noemt het bedrijf nu "The Triumph Cycle Company'. Deze verandert weer in 1887 in New Triumph Ltd. en daarna naar Triumph Cycle Co. Ltd. Shares. Dit werd mede door Dunlop Tyre Company ondersteunt met een bedrag van 45000 pond, een astronomisch bedrag voor die tijd. De Duitse mecanicien Mauritz Johann Schulte, ook afkomstig uit Nuremberg, wordt de juniorpartner van Bettmann. Hij is de man die Bettmann ervan weet te overtuigen dat het beter is om eigen producten te maken dan die van anderen te verkopen. Een kleine fabriek in Much Park Street in Coventry heeft capaciteit om voor Triumph de fietsen te produceren. Coventry is Engelands belangrijkste fietsen-handelsstad. De opstartkosten van 650 pond komen grotendeels van Bettmann's ouders (500 pond) en Schulte's kennissen. Later wordt Dunlop een belangrijke investeerder in het bedrijf. In 1889 verhuisd het bedrijf naar Mch Park Street, Coventry. Hildebrand & Wolfmuller, een motorfabrikant, heeft Schultes belangstelling. Hij wil deze in licentie gaan vervaardigen en importeert er één om te testen en rijdt ermee om het Coventry stadion. In 1898 gaat ook Bettmann in de onderhandeling. Ditmaal met Beeston Humber Motorcycles and Tricycles. Men komt echter niet tot een overeenstemming.
© 2000 - 2025 Motoroccasion