Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
- MULTIFUCTIONEEL DISPLAY
- ABS TRACCTION CONTROL
- MAT LAK
Summer SALE!!
Snelle levering en direct uit voorraad.
incl. Afleveringskosten 2 jaar (Fabrieks)- garantie !!
Inruil alle merken van harte welkom!
Wij zijn al meer dan 30 jaar een officieele Piaggio group dealer en al meer dan 50 jaar een begrip!
Kortom genoeg redenen om ons eens te bezoeken!
Voor meer informatie nodigen wij u dus graag uit in onze showroom!
Leertouwer BV Zuidergracht 1 Soest. (Woensdag gesloten) Het grootste motor- scooterbedrijf van (midden)- Nederland: 2000 m2.
De openingtijden zijn:
Ma, di, do, vr 13:30 - 17:30 (woensdag gesloten)
Verkoop motoren (van 9:00 tot 12:00 op afspraak)
Zaterdag 9:00 tot 16:00
Wij zijn dealer van Motorfietsen: Aprilia & Moto Guzzi
Website
www.leertouwer.com
Opties en Accessoires: ABS, Multimedia incl navigatie
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 1 cilinder, 4-tact, 4 kleppen, elektronische injectie, katalysator |
Boring x slag | 75 mm x 75 mm |
Cilinder inhoud | 278 cc |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Via poort ingespoten alfa/N-type met lambda gesloten lus sturing en drieweg katalysator |
Ontsteking | Elektronisch, met inductieve ontlading, variabele bougievoorontsteking en driedimensionale kartering |
Vermogen | 22 pk / 15,8 kW bij 7,500 tpm |
Max. koppel | 22,3 Nm bij 5,000 tpm |
Koppeling | Automatische centrifugale droge koppeling met dempers |
Versnellingsbak | Twist and go automatic CVT, torque server |
Verhouding | |
Overbrenging | CVT met koppelomvormer |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 9 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Plaatmetaal met gelaste versterkingen |
Vering voor | Enkele-arm, dubbele-kamer hydraulische schokdemper met coaxiale veer |
Vering achter | Twee schokdempers met dubbel effect en regelbare voorlading |
Remmen voor | 220mm schijf |
Remmen achter | 220mm schijf |
Voorband | 120 /70 - 12 |
Achterband | 130 /70 - 12 |
Wielbasis | 1.370 mm |
Lengte | 1,930 mm |
Breedte | 755 mm |
Hoogte | |
Zithoogte | 790 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Bianco Innocenza, Rosso Passione, Verde Speranza, Nero Lucido |
Beschrijving | Vespa GTS 300 Super, dankzij het ontwerp en de technische inhoud, interpretatie van een sportieve klassieker en de meest krachtige Vespa ooit geproduceerd. De nieuwe two-tone lichtmetalen wielen zijn een herinnering aan die van lang geleden en benadrukken het sportieve karakter van dit model. De schorsing wordt versterkt door de rood geschilderde lente, een race detail dat de GTS 300 Super onderscheidt van andere Vespas. De instrumentatie is volledig analoog en in echte race-stijl zijn zwart gedrukt op wit voor de duidelijkheid en het gemak tijdens het rijden. Aan de rechterkant van de GTS Super is voorzien van een rooster met horizontale spleten die de mooiste Vespa ten opzichte van het verleden en geeft het een elegante, sportieve look. |
| Dealerschappen: APRILIA, MOTO GUZZI, PIAGGIO, VESPA |
Leertouwer is een bevlogen familiebedrijf met een jarenlange traditie in het wereldwijd leveren van alle denkbare onderdelen voor brommers en motoren. Snel, omdat wij vrijwel alles op voorraad hebben. En handig, omdat je altijd passend advies voor je vraag of probleem krijgt. Want wij houden écht van het vak en hebben een schat aan kennis en ervaring opgebouwd waar we onze klanten graag mee helpen.
Wij zijn Single brand dealer van Piaggio Group voor het Gooi en Eemstreken. Dit houdt in dat we alle voertuigen en onderdelen uit de Piaggio Group: Piaggio, Vespa, Aprilia en Moto-Guzzi leveren en onderhouden.
 | Soest, Utrecht |
 | 035-6012106 |
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel
stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van
de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken